Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемиденко, Д. Ю.uk
dc.contributor.authorХоменко, О. І.uk
dc.contributor.authorПисанець, К. К.uk
dc.date.accessioned2016-06-17T07:38:22Z-
dc.date.available2016-06-17T07:38:22Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationДемиденко Д. Ю. Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку України [Електронний ресурс] / Д. Ю. Демиденко, О. І. Хоменко, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2016. - № 1 (18). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_4.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1912-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_4
dc.description.abstractВ даній статті розглянуто ринок Інтернет-торгівлі в Україні, а також методи просування споживчих товарів через мережу Інтернет. В результаті було визначено найдоцільніші методи просування товарів на ринку Інтернет-торгівлі.uk
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрен рынок Интернет-торговли в Украине, а также методы продвижения потребительских товаров через Интернет. В результате были определены целесообразные методы продвижения товаров на рынке Интернет-торговли.ru
dc.description.abstractIn this article were reviewed the market of Interne-trade in Ukraine and the methods of promotion of consumer goods over the Internet. As a result, were determined the advisable methods to promote products in the market of Internet-trade.en
dc.languageuk
dc.subjectmarket of Internet-tradeen
dc.subjectpromotion methodsen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectInternet-marketingen
dc.subjectрынок Интернет-торговлиru
dc.subjectметоды продвиженияru
dc.subjectэлектронная коммерцияru
dc.subjectИнтернет-маркетингru
dc.subjectринок Інтернет-торгівліuk
dc.subjectметоди просуванняuk
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.titleАналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDemidenko, D.en
local.contributor.altauthorKhomenko, O.en
local.contributor.altauthorPisanets, K.en
local.contributor.altauthorДемиденко, Д. Ю.ru
local.contributor.altauthorХоменко, А. И.ru
local.contributor.altauthorПисанец, К. К.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (18)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2016_N1_04.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.