Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChuprina, N. V.en
dc.contributor.authorMalysh, D. O.en
dc.contributor.authorGolovchanska, Ye. O.en
dc.contributor.authorGerasymenko, O. D.en
dc.contributor.authorMykhajluk, O. Yu.en
dc.date.accessioned2021-12-28T22:02:22Z-
dc.date.available2021-12-28T22:02:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationGraphic features of the advertising posters of Ukrainian folk and pop music of the second half of the XX century = Графічні особливості рекламних плакатів української народної та естрадної музики другої половини ХХ століття [Текст] / N. V. Chuprina, D. O. Malysh, Ye. O. Golovchanska, O. D. Gerasymenko, O. Yu. Mykhajluk // Art and Design. - 2021. - № 3 (15). - С. 105-113.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19160-
dc.description.abstractМетою даної роботи є виявлення характерних особливостей візуальної мови плакатів української народної та естрадної музики, пошук актуальних графічних рішень для подальшого використання в сучасному дизайні. Методом дослідження є спостереження та порівняння об’єктів дизайну. Основою дослідження стали плакати музичних подій і колективів народної та естрадної музики України, розроблені в різних стильових, образно-проєктних варіантах. Хронологічні межі дослідження зумовлюються періодом плакатного мистецтва радянської України другої половини XX ст. і пострадянським періодом XX ст. (1960-1999 рр.). Особливості розвитку візуальної складової рекламних музичних плакатів другої половини XX століття було поділено на кілька різних тенденцій в означені часові рамки. Проведено аналіз композиції, колористики, сюжету, декоративних елементів і шрифтів плакатів народної та естрадної музики радянської і пострадянської України з метою виявлення актуальних та застарілих графічних рішень. Здійснено аналіз стилістичних особливостей рекламних плакатів фольклорного і естрадного напрямів в Україні радянських часів за певними ознаками, елементами візуальних символів та графічними складовими. Виявлено актуальні й застарілі образно-проєктні рішення у дизайні плакатів другої половини XX століття. Запропоноване дослідження та висновки, викладені в статті, можуть бути використані в наукових роботах, пов'язаних з подальшим вивченням елементів дизайну плакатів України; в навчальному процесі щодо вивчення тематики дослідження.uk
dc.description.abstractЦелью данной работы является выявление характерных особенностей визуального языка плакатов украинской народной и эстрадной музыки, поиск актуальных графических решений для использования в современном дизайне. Методом исследования является наблюдение и сравнение объектов дизайна. Основой исследования стали плакаты музыкальных событий и коллективов народной и эстрадной музыки Украины, разработанные в разных стилевых, образно-проектных вариантах. Хронологические рамки исследования предопределяются периодом плакатного искусства советской Украины второй половины XX в. и постсоветским периодом XX в. (1960-1999 гг.). Особенности развития визуальной составляющей рекламных музыкальных плакатов второй половины XX века были разделены на несколько разных тенденций в указанные временные рамки. Проведен анализ композиции, колористики, сюжета, декоративных элементов и шрифтов плакатов народной и эстрадной музыки советской и постсоветской Украины с целью выявления актуальных и устаревших графических решений. Выполнен анализ стилистических особенностей рекламных плакатов фольклорного и эстрадного направлений в Украине советского времени по определенным признакам, элементам визуальных символов и графическим составляющим. Выявлены актуальные и устаревшие образно-проектные решения по дизайну плакатов второй половины XX века. Представленные исследования и выводы, изложенные в статье, могут быть использованы в научных работах, связанных с дальнейшим изучением элементов дизайна плакатов Украины; в учебном процессе по изучению тематики исследования.ru
dc.description.abstractThe purpose of this work is to identify the characteristics of the visual language of posters of Ukrainian folk and pop music, the search for relevant graphic solutions for further use in modern design. The research method is to observe and compare design objects. The study was based on posters of musical events and folk and pop music groups of Ukraine, developed in different stylistic, figurative and design variants and genres. The chronological boundaries of the study are determined by the period of poster art of Soviet Ukraine in the second half of the XX century and the post-Soviet period of the XX century (1960-1999). Features of the development of the visual component of music and song posters of the second half of the XX century was divided into several genre trends in the specified time frame. The analysis of the composition, colors, plot, decorative elements and fonts of posters of folk and pop music of Soviet and post-Soviet Ukraine, in order to identify relevant and outdated graphic solutions. The analysis of stylistic features of music and song Ukrainian-Soviet posters according to certain features, elements of visual symbols and graphic components is carried out in the work. Relevant and outdated image-design solutions in the design of posters of the second half of the XX century are revealed. The proposed research and the results presented in the articles can be used in scientific works used with further study of the design elements of Ukrainian posters; in the educational process for the study of case studies.en
dc.languageen
dc.subjectукраїнський естрадний плакатuk
dc.subjectвізуальна моваuk
dc.subjectобразно-проєктні рішенняuk
dc.subjectстилістикаuk
dc.subjectгельветикаuk
dc.subjectтипографічністьuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectрадянський плакатuk
dc.subjectукраинский эстрадный плакатru
dc.subjectвизуальный языкru
dc.subjectобразно-проектные решенияru
dc.subjectстилистикаru
dc.subjectтипографичностьru
dc.subjectграфический дизайнru
dc.subjectсоветский плакатru
dc.subjectUkrainian pop music posteren
dc.subjectvisual languageen
dc.subjectimage-design solutionsen
dc.subjectstylisticsen
dc.subjecthelveticaen
dc.subjecttypographyen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectSoviet posteren
dc.titleGraphic features of the advertising posters of Ukrainian folk and pop music of the second half of the XX centuryen
dc.title.alternativeГрафічні особливості рекламних плакатів української народної та естрадної музики другої половини ХХ століття
dc.title.alternativeГрафические особенности рекламных плакатов украинской народной и эстрадной музыки второй половины ХХ века
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorЧупріна, Н. В.uk
local.contributor.altauthorМалиш, Д. О.uk
local.contributor.altauthorГоловчанська, Є. О.uk
local.contributor.altauthorГерасименко, О. Д.uk
local.contributor.altauthorМихайлюк, О. Ю.uk
local.contributor.altauthorЧуприна, Н. В.ru
local.contributor.altauthorМалыш, Д. А.ru
local.contributor.altauthorГоловчанская, Е. А.ru
local.contributor.altauthorГерасименко, Е. Д.ru
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (15)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2021.3.10
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра моди та стилю (МС)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2021_N3_P105-113.pdf992,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.