Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAbyzov, V. A.en
dc.contributor.authorBalanenko, M. R.en
dc.contributor.authorVolynets, T. V.en
dc.date.accessioned2021-12-28T22:02:23Z-
dc.date.available2021-12-28T22:02:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationAbyzov V. A. Features of interior design of inclusive preschool institutions = Особливості дизайну інтер’єрів інклюзивних закладів дошкільної освіти [Текст] / V. A. Abyzov, M. R. Balanenko, T. V. Volynets // Art and Design. - 2021. - № 3 (15). - С. 21-29.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19162-
dc.description.abstractМетою роботи є визначення особливостей дизайну предметно-просторового середовища для дітей з обмеженими можливостями. Виявлення особливостей та аспектів художньо-образних та колористичних рішень організації сучасного інклюзивного простору для дітей з особливими потребами, а також доцільність використання в ньому спеціального обладнання та його розташування в просторі дошкільних закладів. Дослідження базується на системному підході, який дозволяє розглядати архітектурне середовище дошкільних навчальних закладів як ієрархічно підпорядковану цілісність. Використано також методи історичного, порівняльного та типологічного аналізу, натурних обстежень. В статті розглянуто особливості дизайну предметно-просторового середовища для дітей з обмеженими можливостями. Особливу увагу приділено створенню спеціальних терапевтичних зон при плануванні приміщень для дітей з обмеженими можливостями. Розглянуто застосування гармонійних і виразних художньо-колористичних вирішень, а також урахування наявності спеціального обладнання та його відповідного розміщення в інклюзивному просторі. Наукова новизна полягає у визначені особливостей формування предметно-просторового середовища інклюзивних закладів дошкільної освіти, систематизації попередніх досліджень по даній тематиці. Практична значущість полягає у розроблені проектних рекомендацій щодо проектування інклюзивних закладів дошкільної освіти, визначенні відповідності їх предметно-просторового середовища до вимог сучасності та сучасних нормативних документів, виявленні впливу нових тенденцій на формування внутрішнього середовища дитячих садків для дітей з особливими потребами.uk
dc.description.abstractЦелью работы является определение особенностей дизайна предметно-пространственной среды для детей с ограниченными возможностями, выявление особенностей и аспектов художественно-образных и колористических решений организации современного инклюзивного пространства для детей с особыми потребностями, а также целесообразности использования в нем специального оборудования и его расположение в пространстве дошкольных учреждений. Исследование базируется на системном подходе, который позволяет рассматривать архитектурную среду дошкольных учебных заведений как иерархически подчиненную целостность. Использованы также методы исторического, сравнительного и типологического анализа, натурных обследований. В статье рассмотрены особенности дизайна предметно-пространственной среды для детей с ограниченными возможностями. Особое внимание уделено созданию специальных терапевтических зон при планировке помещений для детей с ограниченными возможностями. Рассмотрено применение гармоничных и выразительных художественно-колористических решений, а также учет наличия специального оборудования и его соответствующего размещения в инклюзивном пространстве. Научная новизна заключается в определении особенностей формирования предметно-пространственной среды инклюзивных учреждений дошкольного образования, систематизации предыдущих исследований по данной тематике. Практическая значимость состоит в разработке рекомендаций по трансформації обычных групп дошкольного учреждения в инклюзивные, определены соответствия предметно-пространственной среды с требованиями современности и новых нормативных документов, рассмотрено влияние новых тенденций на формирование внутренней среды детских садов в сады для детей с особыми потребностями.ru
dc.description.abstractThe purpose is determination of the design features of the subject-spatial environment for children with disabilities. Identifying the features and aspects of artistic and color solutions when organizing the modern inclusive space for children with special needs, as well as the feasibility of using special equipment and its location in the space of preschool institutions. The research is based on a systematic approach that allows us to consider the architectural environment of preschool educational institutions as a hierarchically subordinate integrity. We also used methods of historical, comparative and typological analysis, and field surveys. The article considers the features of the design of the subject-spatial environment for children with disabilities. Particular attention is paid to the creation of special therapeutic zones when planning premises for children with disabilities. The application of harmonious and expressive artistic and coloristic solutions, as well as taking into account the availability of special equipment and its appropriate placement in an inclusive space are considered. Scientific novelty is to determine the features of the formation of subject-spatial environment of inclusive preschool education and systematization of previous research on this topic. Practical significance is to develop project recommendations for the design of inclusive preschools, determine the compliance of their subject-spatial environment to modern requirements and modern regulations, identify the impact of new trends in the formation of the internal environment of kindergartens for children with special needs.en
dc.languageen
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectінклюзивний простірuk
dc.subjectпредметно-просторове середовищеuk
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk
dc.subjectинклюзивный пространствоru
dc.subjectпредметно-пространственная средаru
dc.subjectдети с особыми потребностямиru
dc.subjectdesignen
dc.subjectinclusive spaceen
dc.subjectsubject-spatial environmenten
dc.subjectchildren with special needsen
dc.titleFeatures of interior design of inclusive preschool institutionsen
dc.title.alternativeОсобливості дизайну інтер’єрів інклюзивних закладів дошкільної освіти
dc.title.alternativeОсобенности дизайна интерьеров инклюзивных учреждений дошкольного образования
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorАбизов, В. А.uk
local.contributor.altauthorБаланенко, М. Р.uk
local.contributor.altauthorВолинець, Т. В.uk
local.contributor.altauthorАбызов, В. А.ru
local.contributor.altauthorВолынец, Т. В.ru
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (15)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2021.3.2
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2021_N3_P021-029.pdf665,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.