Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Г. М.-
dc.contributor.authorГалака, М. П.-
dc.date.accessioned2022-01-19T10:09:40Z-
dc.date.available2022-01-19T10:09:40Z-
dc.date.issued2021-12-24-
dc.identifier.citationГалака М. П. Аналіз та моделювання Інтернет-маркетингу : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / М. П. Галака ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. К. О. Шиковець. – Київ : КНУТД, 2021. – 111 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19260-
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено особливостям проведення маркетингових досліджень в мережі Інтернет, методам підвищення ефективності застосування інтернет-маркетингу. Проведено аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури визначення сутності поняття інтернет-маркетингу, моделей та методів застосування різноманітних інструментів інтернет-маркетингу, методичних підходів покращення маркетингової стратегії компанії в Інтернеті. Запропоновано методику оцінки ефективності застосування таргетингу для здійснення інтернет-маркетингу українськими компаніями на прикладі компанії Domino’s Pizza Ukraine.uk
dc.description.abstractThe master's thesis is devoted to the peculiarities of conducting marketing research on the Internet, methods of improving the effectiveness of Internet marketing. The analysis of domestic and foreign literature to determine the essence of the concept of Internet marketing, models and methods of application of various tools of Internet marketing, methodological approaches to improve the marketing strategy of the company on the Internet. A method for evaluating the effectiveness of targeting for Internet marketing by Ukrainian companies on the example of Domino’s Pizza Ukraine is proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectметоди Інтернет-маркетингуuk
dc.subjectІнтернет технологіїuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectInternet marketing methodsuk
dc.subjectInternet technologiesuk
dc.subjecttargetinguk
dc.titleАналіз та моделювання Інтернет-маркетингуuk
dc.title.alternativeAnalysis and modeling of Internet marketinguk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorGalaka, M. P.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗБАн-20uk
local.diplom.targetПолягає в розкритті специфіки та моделювання Інтернет-маркетингу.uk
local.diplom.objectМоделювання Інтернет-маркетингу.uk
local.diplom.predmetЗастосування таргетингу, як методу Інтернет-маркетингу в українських компаніях.uk
local.diplom.methodАналіз, синтез, індукція, дедукція, узагальнення, регресійний аналіз, таргетинг.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality051 Економікаuk
local.diplom.programБізнес аналітикаuk
local.contributor.altadvisorKvita, Halyna-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom051_Galaka_Kvita.pdf3,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.