Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 216.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Цифрові бізнес-моделі як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємствОльшанська, О. В.; Бондаренко, Б. С.
2021Foresight tools to enhance energy efficiency in buildings based on the University energy hubGryshchenko, Ivan; Bebko, S.
2021Selected issues of assuring quality in higher education in Ukraine in modern realiaBondarchuk, Julia; Vlasiuk, T.; Fastovets, N.
2023Theoretical and categorical basis of shadow banking in Europe and UkraineZelinska, Ye. Yu.; Oleshko, Anna
2024Генезис та сутність організаційно-економічного механізму управління закладом вищої освітиЛебедєв, Марко Клаудійович
2022Modeling the approaches to managing joint co-op institutions of higher educationBebko, S.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2023The tourist industry of Ukraine in the post-war period: key directions of recovery and factors of influence in the European vector of developmentOlshanska, Oleksandra; Puzyrova, Polina; Shevchenko, O.