Журнал стратегічних економічних досліджень : [195] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 195
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Систематизація підходів у дослідженні понятійно-категоріального апарату сталого розвитку сільських територійДавидюк, М. В.
2024Розвиток людського капіталу сільськогосподарських підприємств в умовах трансформаційних змін цифрової економікиПтащенко, О. В.; Шершенюк, О. М.
2024Особливості розвитку інноваційних парків як сучасного феномену урбаністикиКрисоватий, І. А.
2024Моделювання та оцінювання рівня відтворення компетентнісного потенціалу особиГородянська, Лариса Володимирівна
2024Impact of a full-scale war on the budget system of UkraineRusina, Yuliia
2024Новітні стратегії розвитку регіонів: перехід від централізованого до децентралізованого управлінняІсмаілов, А.
2024Підходи до трактування диверсифікації бізнес-процесів сучасних підприємствКасумов, Т. А.
2024Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесуСобко, О. М.; Фурик, Ю. Д.
2024Інтегрована звітність в контексті принципів ESGШостак, І. В.; Плисенко, Г. П.
2024Інноваційний розвиток малого бізнесу в Україні та його державне регулюванняБєлялов, Т. Е.; Люманов, А. С.
2024Стартап-проєкт як форма розвиту інноваційного підприємництваБєлялов, Т. Е.; Гірник, Я. С.
2024Scientific and methodical approaches to the formation of the financial structure of enterprises in the hospitality industryHanushchak-Yefimenko, L. M.; Kalić, I.; Stepanova, O.
2024Role of dynamic modeling in the research of the shadow economyZelinska, Ye. Yu.; Oleshko, Anna
2024Розвиток концепції зеленого маркетингу як інструмент наближення до соціально-відповідального споживачаРоманенко, В. Р.
2024Критерії вибору нових географічних ринківСолнцев, С. О.; Чернишова, О. С.
2024Artificial intelligence in content marketing: shaping the future of digital strategyKorsunova, K. Yu.
2024Формування кластеру резильєнності персоналу в структурі моделі компенцій як умова формування стійкості персоналу підприємства в часи війниВартанова, О. В.; Повзун, Д. І.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2024Моделювання зв'язку між попитом на освітні послуги та рейтингом ЗВО у Webometrics Ranking of World UniversitiesТарасенко, О. С.
2024Російсько-українська війна як каталізатор змін у сфері оподаткування експорту сільгосппродукціїПанасюк, В. М.; Мужевич, Н. В.; Трубіцина, О. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 195