Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19423
Назва: Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайну
Інші назви: Сторителлинг как средство выразительности в иллюстрации графического дизайна
Storytelling as a means of expression in the illustration of graphic design
Автори: Денисенко, Юрій
Демків, Анастасія
Ключові слова: сторітелінг
цифровий сторітелінг
графічна продукція
візуальні комунікацікації
інформація
методи впливу
поліграфія
графічний дизайн
сторителлинг
цифровой сторителлинг
графическая продукция
визуальные коммуникации
информация
методы воздействия
полиграфия
графический дизайн
storytelling
digital storytelling
graphic products
visual communications
information
methods of influence
polygraphy
graphic design
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Демків А. Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайну : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / А. Демків ; наук. кер. Ю. Денисенко ; рец. А. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2021. – 151 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі надані результати дослідження на тему "Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайну". Проаналізовано особливості використання візуального сторітелінгу в дизайні друкованої продукції і в інших видах графічної діяльності. Наведено практичну цінність дослідження. Встановлено, що з появою віртуальної реальності візуальний сторітелінг став надзвичайно актуальним, оскільки бренди прагнуть знайти свою історію та затримати увагу споживача на ній. Досліджено, що дотримуючись правил структури сторітелінгу та теорії візуальної комунікації, технологія візуального сторітелінгу може створити потужну візуальну комунікацію, яка буде забезпечувати потреби і споживачів, і авторів продукту. Проведено аналіз питання розвитку сторітелінгу та його використання в різноманітних сучасних графічних роботах, а також описано його прийоми і техніки. Отримані результати наукового дослідження дозволили розробити фірмовий стиль та плакати, які є демонстрацією використання сторітелінгу в графіці.
В дипломной работе даны результаты исследования по теме "Сторителлинг как средство выразительности в иллюстрации графического дизайна". Проанализированы особенности использования визуального сторителлинга в дизайне печатной продукции и других видах графической деятельности. Приведена практическая ценность исследования. Установлено, что с появлением виртуальной реальности визуальный сторителлинг стал очень актуальным, поскольку бренды стремятся найтн свою историю и задержать внимание потребителя на ней. Исследовано, что соблюдая правила структуры сторителлинга и теории визуальной коммуникации, технология визуального сторителлинга может создать мощную визуальную коммуникацию, обеспечивающую потребности и потребителей, и авторов продукта. Проведен анализ вопроса развития сторителлинга и его использования в различных современных графических работах, а также описаны его приемы и техники. Полученные результаты научного исследования позволили разработать фирменный стиль и плакаты, являющиеся демонстрацией использования сторителлинга в графике.
The thesis presents the results of research on the topic "Storytelling as a means of expression in the illustration of graphic design". The peculiarities of the use of visual storytelling in the design of printed products and in other types of graphic activity are analyzed. The practical value of the research is given. It is established that with the advent of virtual reality, visual storytelling has become extremely relevant, as brands seek to find their history and hold the consumer's attention on it. It is investigated that following the rules of storytelling structure and the theory of visual communication, visual storytelling technology can create a powerful visual communication that will meet the needs of both consumers and authors of the product. An analysis of the development of storytelling and its use in various modem graphic works, as well as describes its techniques and techniques. The results of the research allowed to develop a corporate identity and posters, which are a demonstration of the use of storytelling in graphics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19423
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Demkiv_Denysenko.pdf13,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.