Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19459
Назва: | Розроблення та дослідження промислового робота для завантаження деталей легкої промисловості |
Інші назви: | Разработка и исследование промышленного робота для загрузки деталей легкой промышленности Development and research of industrial robot for loading light industry parts |
Автори: | Манойленко, О. П. Какун, В. М. |
Ключові слова: | механізм для автоматизованого завантаження виробів ударний лопатний механізм електропривод механизм для автоматизированной загрузки изделий ударный лопатный механизм электропривод mechanism for automated loading of products shock blade mechanism electric drive |
Дата публікації: | 8-гру-2021 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Какун В. М. Розроблення та дослідження промислового робота для завантаження деталей легкої промисловості : дипломний магістерський проєкт за спеціальністю 131 Прикладна механіка / В. М. Какун ; наук. кер. О. П. Манойленко ; рец. В. М. Дворжак. – Київ : КНУТД, 2021. – 58 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність полягає у дослідженні та розробці конструкцій роботизованого завантажувального пристрою для машин подвоєння деталей низу взуття або вирівнювання їх за товщиною. Розробка завантажувального пристрою включала вдосконалення завантажувального пристрою, що містить завантажувальний бункер, робочі органи – штовхачі, які реалізують поштучне відокремлення зі стосу деталей низу взуття; наукове завдання роботи полягало у визначенні відповідних закономірностей впливу зусилля удару, його напрямку на відокремлення деталей зі всього стосу. Головною задачею є визначення оптимальних параметрів кута нахилу ударника та величини зусилля удару, які забезпечують процес відокремлення деталей низу взуття зі всього стосу. В процесі розрахунків були застосовані методики пружних тіл та теорія удару. Методика досліджень – при визначені параметрів механізмів використано загальну методику проєктування деталей машин. Теоретичні дослідження базуються на основних положеннях теорії механізмів і машин, теоретичної механіки, математичному моделюванні, аналізу оптимізації, математичних методів аналітичної геометрії. Наукова новизна та цілісність отриманих результатів полягає в розробці методики проєктування ПРЗДЛП для автоматизації процесу вирівнювання деталей по товщині. Запропонована конструкція ПРЗДЛП дозволяє отримати нові технологічні можливості обладнання, а саме збільшення продуктивності обладнання за рахунок автоматизації завантаження деталей виробу. Актуальность заключается в исследовании и разработке конструкций роботизированного загрузочного устройства для машин удвоения деталей низа обуви или выравнивания их по толщине. Разработка загрузочного устройства включала усовершенствование загрузочного устройства, содержащего загрузочный бункер, рабочие органы – толкатели, реализующие поштучное отделение по стопке деталей низа обуви; научная задача работы заключалась в определении соответствующих закономерностей воздействия усилия удара, его направления на отделение деталей из всей кипы. Главной задачей является определение оптимальных параметров угла наклона ударника и величины усилия удара, обеспечивающих процесс отделения деталей низа обуви со всей стопки. В процессе расчетов были применены методики упругих тел и теория удара. Методика исследований – при определении параметров механизмов использована общая методика проектирования деталей машин. Теоретические исследования базируются на основных положениях теории механизмов и машин, теоретической механики, математическом моделировании, анализе оптимизации, математических методов аналитической геометрии. Научная новизна и целостность получаемых результатов заключается в разработке методики проектирования ПРЗДЛП для автоматизации процесса выравнивания деталей по толщине. Предлагаемая конструкция ПРЗДЛП позволяет получить новые технологические возможности оборудования, а именно увеличение производительности оборудования за счет автоматизации загрузки деталей изделия. Relevance is the research and development of robotic loading device designs for machines for doubling the details of the bottom of the shoe, or aligning them in thickness. The development of the loading device included the improvement of the loading device, which contains the loading hopper working bodies – pushers, which implement a piece separation from the stack of parts of the bottom of the shoe; The scientific task of the work was to determine the relevant patterns of impact of the impact force, its direction on the separation of parts from the whole stack. The main task is to determine the optimal parameters of the angle of the drummer and the magnitude of the impact force, which provide the process of separating the details of the bottomof the shoe from the entire stack. In the process of calculations, the methods of elastic bodies and the theory of impact were used. Research methodology – when determining the parameters of the mechanisms used the general method of designing machine parts. Theoretical research is based on the basic principles of the theory of mechanisms and machines, theoretical mechanics, mathematical modeling, optimization analysis, mathematical methods of analytical geometry. The scientific novelty and integrity of the results obtained is the development of methods for designing PRZDLP to automate the process of alignment of parts in thickness. Practical significance. The proposed design of PRZDLP allows to obtain newtechnological capabilities of the equipment, namely to increase the productivity of the equipment by automating the loading of product parts. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19459 |
Faculty: | Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій |
Department: | Кафедра прикладної механіки та машин |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський рівень Кафедра механічної інженерії (МІ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyplom131_Kakun_Manoilenko.pdf | 13,61 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.