Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorОвезова, Нургозель-
dc.date.accessioned2022-02-16T13:00:31Z-
dc.date.available2022-02-16T13:00:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОвезова Н. Моделювання стратегії підприємства та розробка заходів щодо її реалізації : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / Н. Овезова ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2021. – 67 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19472-
dc.description.abstractДипломну магістерську роботу присвячено питанням моделювання стратегії підприємства та розробці заходів щодо її реалізації. Метою дипломної магістерської роботи є аналіз маркетингової стратегії ТОВ "М-Стратегія" та розробка пропозицій щодо її вдосконалення. В роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку рекламних послуг в Україні та визначити позицію ТОВ "М-Стратегія" на ньому; оцінено економічні показники діяльності ТОВ "М-Стратегія" та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії.uk
dc.description.abstractДипломная магистерская работа посвящена вопросам моделирования стратегии предприятия и разработке мероприятий по ее реализации. Целью дипломной магистерской работы является анализ маркетинговой стратегии ООО "Медиа Стратегия" и разработка предложений по ее усовершенствованию. В работе рассмотрена сущность стратегического планирования и виды стратегий предприятия; проведено исследование рынка рекламных услуг в Украине и определена позиция ООО "Медиа Стратегия" на нем; оценены экономические показатели деятельности ООО "Медиа Стратегия" и определены приоритетные направления развития; предложен ряд мер по реализации предложенной стратегии.uk
dc.description.abstractThe master's thesis is devoted to the modeling of enterprise strategy and development of measures for its implementation. The purpose of the master's thesis is to analyze the marketing strategy of LLC "Media Strategy" and develop proposals for its improvement. The essence of strategic planning and types of enterprise strategies are considered in the work; conducted a study of the market of advertising services in Ukraine and determine the position of LLC "Media Strategy" on it; the economic performance of Media Strategy LLC was assessed and the priority directions of development were determined; a number of measures for the implementation of the proposed strategy are proposed and their economic feasibility is assessed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectстратегія підприємстваuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectекономічна діяльністьuk
dc.subjectстратегічні напрями розвиткуuk
dc.subjectстратегия компанииuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectэкономическая деятельностьuk
dc.subjectстратегические направления развитияuk
dc.subjectenterprise strategyuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjecteconomic activityuk
dc.subjectstrategic directions of developmentuk
dc.titleМоделювання стратегії підприємства та розробка заходів щодо її реалізаціїuk
dc.title.alternativeМоделирование стратегии предприятия и разработка мер по ее реализацииuk
dc.title.alternativeModeling of enterprise strategy and development of measures for its implementationuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorOvezova, N.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗБАН-1-20uk
local.diplom.targetАналіз бізнес-стратегії ТОВ "М-Стратегія" та вироблення пропозицій щодо її вдосконалення.uk
local.diplom.objectПроцес формування бізнес-стратегії ТОВ "М-Стратегія".uk
local.diplom.predmetОкремі складові стратегії, вдосконалення якої було спрямовано на підвищення її ефективності.uk
local.diplom.methodСистемний аналіз і синтез (для розгляду теоретико-методологічних аспектів маркетингового аналізу та стратегічного маркетингового планування), методи статистичного, економічного, маркетингового та порівняльного аналізу (для всебічного вивчення ринкових і внутрішніх факторів розвитку ринкової діяльності підприємства), методи діалектичної та формальної логіки (для систематизації та інтерпретації результатів дослідження).uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality051 Економікаuk
local.diplom.programБізнес-аналітикаuk
local.contributor.altadvisorShikovets, K.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Ovezova_Shikovets.pdf875,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.