Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПустова, Н. О.-
dc.contributor.authorШпетна, А. В.-
dc.contributor.authorДеркач, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorШугайло, Я. В.-
dc.date.accessioned2022-02-18T13:58:58Z-
dc.date.available2022-02-18T13:58:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІнновації у професійній підготовці фахівців швейної галузі / Н. О. Пустова, А. В. Шпетна, Т. М. Деркач, Я. В. Шугайло // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 124-129.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19504-
dc.description.abstractУ статті описано проблеми підготовки майбутніх фахівців професійної освіти, технологів та дизайнерів швейної галузі, що пов’язані з необхідністю формування у студентів компетентностей для роботи в умовах циркулярної економіки. Досліджено ставлення студентів до апсайклінгу та виявлено фактори, що впливають на частоту застосування відповідних технік. Визначені особисті мотиви студентів-технологів та дизайнерів щодо їх участі у діяльності, пов'язаної з переробкою відходів. Опитані студенти погано розуміють, які вигоди може надати апсайклінг. Серед компетентностей в освітніх (освітньо-професійних програмах) програмах з технологій та дизайну відсутня компетентність креативності, яка є ключовою для опанування технологій апсайклінгу. Наведено приклади впровадження змін у навчальні програми фахових дисциплін, спрямованих на формування креативності.uk
dc.description.abstractThe article describes the problems of training future professionals in vocational education, technologists, and designers of the sewing industry, which are related to forming students' competencies for their working in a circular economy. The attitude of students to upcycling and factors that affect the frequency of application of appropriate techniques were investigated. The personal motives of students-technologists and designers concerning their participation in the activity connected with the processing of wastes are defined. The surveyed students have a poor understanding of the benefits of upcycling. Among the competencies in educational (educational-professional programs) programs in technology and design, there is no competence of creativity, which is key to mastering upcycling technologies. Examples of changes in the curricula of professional disciplines aimed at the formation of creativity are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectшвейна галузьuk
dc.subjectциркулярна економікаuk
dc.subjectапсайклінгuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectvocational educationuk
dc.subjectsewing industryuk
dc.subjectcircular economyuk
dc.subjectupcyclinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.titleІнновації у професійній підготовці фахівців швейної галузіuk
dc.title.alternativeInnovations in professional training of sewing industry specialistsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPustova, N.-
local.contributor.altauthorShpetna, A.-
local.contributor.altauthorDerkach, T.-
local.contributor.altauthorShuhailo, Ya.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V1_P124-129.pdf249,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.