Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, В. Є.-
dc.contributor.authorКабанець, О. О.-
dc.contributor.authorПшеничний, Б. М.-
dc.contributor.authorКолісниченко, Т. О.-
dc.date.accessioned2022-05-13T13:45:50Z-
dc.date.available2022-05-13T13:45:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПріоритетні напрями безконтактного обслуговування розвитку інноваційних технологій готельного бізнесу в умовах COVID-19 / В. Є. Бойко, О. О. Кабанець, Б. М. Пшеничний, Т. О. Колісниченко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 60-65.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19578-
dc.description.abstractВ статті розглянуто ключові аспекти формування інноваційних напрямків розвитку сучасного готельного бізнесу в умовах COVID-19, а також активне впровадження сучасних технологій у діяльність готельних підприємств. Нові реалії потребують нових підходів та моделей бізнесу, використання найкращого світового досвіду, впровадження інноваційних технологій та послуг, які дадуть змогу адаптуватися до нових умов, а також розглянуто останні досягнення в діджитализації і безконтактні технології дозволяють готелям гарантувати максимальну безпеку для своїх гостей.uk
dc.description.abstractThe article considers the key aspects of the formation of innovative directions for the development of modern hotel business in the conditions of COVID-19, as well as the active introduction of modern technologies in the activities of hotel enterprises. New realities need new approaches and business models, use of the best world experience, introduction of innovative technologies and services which will allow to adapt new conditions, and also the latest achievements in digitalization and contactless technologies allowing hotels to guarantee the maximum safety for the guests.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбезконтактне обслуговуванняuk
dc.subjectготельuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectпослугиuk
dc.subjectcontactless serviceuk
dc.subjecthoteluk
dc.subjecthotel businessuk
dc.subjectservicesuk
dc.titleПріоритетні напрями безконтактного обслуговування розвитку інноваційних технологій готельного бізнесу в умовах COVID-19uk
dc.title.alternativePriority directions of contactless service of development of innovative technologies of hotel businessin the conditions of COVID-19uk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBoiko, V.-
local.contributor.altauthorKabanets, O.-
local.contributor.altauthorPshenychnyi, B.-
local.contributor.altauthorKolisnychenko, T.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P060-065.pdf777,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.