Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Я. В.-
dc.contributor.authorКостинець, В. В.-
dc.date.accessioned2022-05-13T14:18:54Z-
dc.date.available2022-05-13T14:18:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБойко Я. В. Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності бренду / Я. В. Бойко, В. В. Костинець // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 66-72.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19579-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанню розробки рекламно-графічного комплексу для будь-якого підприємства з метою формування його фірмового стилю. Автором розглянуто основні етапи розробки атрибутів фірмового стилю, визначено питання місця фірмового стилю при формуванні бренду туристичних компаній. Окрему увагу приділено питанню фірмового стилю в умовах цифровізації бізнесу.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the development of advertising and graphic complex for any enterprise in order to form its corporate identity. The author considers the main stages of development of corporate style attributes, identifies the place of corporate style in the formation of the brand of travel companies. Particular attention is paid to the issue of corporate identity in the context of business digitalization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectрекламно-графічний комплексuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectimageuk
dc.subjectadvertising and graphic complexuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecttrademarkuk
dc.titleУдосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності брендуuk
dc.title.alternativeImproving corporate style as the main way to increase brand awarenessuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBoyko, Ya.-
local.contributor.altauthorKostynets, V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P066-072.pdf221,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.