Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, В.-
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2022-05-16T11:47:25Z-
dc.date.available2022-05-16T11:47:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОстапенко В. Франчайзинг як метод корпоративного зростання в сфері сервісу / В. Остапенко, В. Г. Щербак // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 154-159.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19593-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність та особливості франчайзингу як методу корпоративного зростання в сфері сервісу. Досліджено основні види франчайзингу – товарний, виpобничий, діловий франчайзинг. Побудована структура ринку франчайзингу в Україні. Обгрунтовано, що збільшення масштабів застосування франчайзингу в організації бізнесу в Україні дозволить стимулювати розвиток малого та середнього підприємництва, забезпечити стабільне та впевнене корпоративне зростання, а також надасть додаткові робочі місця.uk
dc.description.abstractThe article defines the essence and features of franchising as a method of corporate growth in the service sector. The main types of franchising are investigated – commodity, production, business franchising. The structure of the franchising market in Ukraine has been built. It has been substantiated that an increase in the use of franchising in organizing business in Ukraine will stimulate the development of small and medium-sized businesses, ensure stable and confident corporate growth, as well as additional jobs.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфраншизаuk
dc.subjectфранчайзингuk
dc.subjectкорпоративне зростанняuk
dc.subjectсфера сервісуuk
dc.subjectфранчайзериuk
dc.subjectфранчайзингові угодиuk
dc.subjectfranchiseuk
dc.subjectfranchisinguk
dc.subjectcorporate growthuk
dc.subjectservice sectoruk
dc.subjectfranchisorsuk
dc.subjectfranchise dealsuk
dc.titleФранчайзинг як метод корпоративного зростання в сфері сервісуuk
dc.title.alternativeFranchising as a method of corporate growth in the field of serviceuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOstapenko, V.-
local.contributor.altauthorScherbak, V.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P154-159.pdf225,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.