Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшеничний, Б. М.-
dc.contributor.authorЛабунська, Л. М.-
dc.contributor.authorЯворська, О. Г.-
dc.date.accessioned2022-05-16T12:36:46Z-
dc.date.available2022-05-16T12:36:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПшеничний Б. М. Прогностична функція бізнес-аналітики у підприємницькій діяльності / Б. М. Пшеничний, Л. М. Лабунська, О. Г. Яворська // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 178-183.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19597-
dc.description.abstractВ статті розглянуто ключові аспекти бізнес-аналітики як важливої складової в креації синергетичних ефектів оптимізації діяльності підприємств у сфері готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. Дослідження проведено на основі аналізу наукових джерел інформації та пошуково-дослідницької роботи студентів наукового гуртка кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу факультету культурних та креативних технологій Київського національного університету технологій та дизайну. Викладено основні положення щодо ролі бізнес-аналітики у процедурі інтеграції з урахуванням синергетичного ефекту задля підтримання стабільності бізнесу та роботи суб'єктів підприємницької діяльності сфери обслуговування.uk
dc.description.abstractThe article considers the key aspects of business intelligence as an important component in the creation of synergetic effects of optimizing the activities of enterprises in the tourism, hotel and restaurant business. The study was conducted on the basis of the analysis of science studio of information and research work of students of the scientific circle of the Department of Tourist, Hotel and Restaurant business of the Faculty of Cultural and Creative Industries at the Kiev National University of Technology and Design. The main approaches to the role of business intelligence in integration procedures with synergetic effect to maintain the stability of business and the work of business entities in the service sector are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбізнес-аналітикаuk
dc.subjectсинергетичний ефектuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectbusiness intelligenceuk
dc.subjectsynergetic effectuk
dc.subjectbusiness activityuk
dc.subjecttouristuk
dc.subjecthotel businessuk
dc.subjectrestaurant businessuk
dc.titleПрогностична функція бізнес-аналітики у підприємницькій діяльностіuk
dc.title.alternativeForecasting business intelligence in the business activitiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPshenychnyi, B. M.-
local.contributor.altauthorLabunska, L. M.-
local.contributor.altauthorYavorska, O. H.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P178-183.pdf217,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.