Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19612
Title: Індивідуальний гардероб споживача і раціональні норми використання модного одягу
Other Titles: Individual consumer wardrobe and rational standards of using fashion clothing
Authors: Чупріна, Н. В.
Калайда, В. В.
Чухальова, О. М.
Хоменко, В. К.
Ківерська, К. В.
Keywords: модний костюм
гардероб споживача
асортимент одягу
проєктний образ
тип споживача
раціональний гардероб
гардеробна капсула
fashionable suit
consumer's wardrobe
clothing range
design image
consumer type
rational wardrobe
wardrobe capsule
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Індивідуальний гардероб споживача і раціональні норми використання модного одягу / Н. В. Чупріна, В. В. Калайда, О. М. Чухальова, В. К. Хоменко, К. В. Ківерська // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 260-268.
Abstract: В статті розглянуто методи та засоби розробки системи художнього проєктування костюма "гардероб споживача". Визначено принципи формування асортименту, в залежності від потреб призначення та вікових характеристик споживача. Охарактеризовано фактори, які впливають на обсяг та структуру гардеробу молодіжного одягу в контексті досягнення універсальності та багатофункціональності комплектів вбрання. Описано основні особливості розвитку гардеробу одягу для молоді, в залежності від типу та проєктного образу споживача. Наведено структурні особливості раціонального гардеробу як основи формування гардеробних капсул молодіжного вбрання різного призначення для проєктування одягу масового виробництва для розширення асортименту молодіжного одягу.
The article considers the methods and means of developing a system of artistic design of the costume as "consumer's wardrobe". The principles of assortment formation are determined, depending on the needs of the purpose and age characteristics of the consumer. The factors influencing the volume and structure of the wardrobe of youth clothing in the context of achieving versatility of clothing sets are described. The main features of the development of clothing for young people, depending on the type and design image of the consumer are described. The structural features of a rational wardrobe as a basis for the formation of wardrobe capsules of youth clothing for various purposes for the design of mass-produced clothing to expand the range of youth clothing are presented.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19612
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V2_P260-268.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.