Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDykha, Mariia-
dc.contributor.authorUstik, Tetiana-
dc.contributor.authorKrasovska, Olena-
dc.contributor.authorPilevych, Dmytro-
dc.contributor.authorShatska, Zorina-
dc.contributor.authorIankovets, T.-
dc.date.accessioned2022-05-19T19:49:10Z-
dc.date.available2022-05-19T19:49:10Z-
dc.date.issued2021-05-31-
dc.identifier.citationMarketing tools for the development and enhance the efficiency of e-commerce in the context of digitalization / M. Dykha, T. Ustik, O. Krasovska, D. Pilevych, Z. Shatska, T. Iankovets // Studies of Applied Economics. – Vol. 39, No. 5, May (2021): Special issue innovation in the economy and society of the digital age. – P. 1-10.uk
dc.identifier.issn1697-5731 (online)uk
dc.identifier.issn1133-3197 (print)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19633-
dc.description.abstractThe global electronic market has become so large that a successful business can no longer exist and develop outside the Internet. The article notes how digital technologies have penetrated into online business. They are being incorporated into marketing plans and daily life, and people are using digital devices instead of physical stores; digital marketing campaigns are becoming more prevalent and effective. The article discusses the main marketing tools for the development and efficiency of e-commerce in the context of global digitalization: SMM marketing, SEO, contextual and banner advertisements, communication marketing, video marketing, event marketing, remarketing. The main trends and the most influential tools of the digital age are also highlighted. The main Key Performance Indicators are given. They reflect how the actions that are taken as part of an online promotion help the company move towards achieving its e-commerce business goals.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecte-commerceuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectmarketing toolsuk
dc.titleMarketing tools for the development and enhance the efficiency of e-commerce in the context of digitalizationuk
dc.title.alternativeМаркетингові інструменти для розвитку та підвищення ефективності електронної комерції в умовах цифровізаціїuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДуха, Марина-
local.contributor.altauthorЮстік, Тетяна-
local.contributor.altauthorКрасновська, Олена-
local.contributor.altauthorПілевич, Дмитро-
local.contributor.altauthorШацька, Зорина-
local.contributor.altauthorЯнковець, Тетяна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceStudies of Applied Economics. Vol. 39, No. 5, May (2021): Special issue innovation in the economy and society of the digital ageuk
local.sourceEstudios de Economía Aplicadauk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.identifier.doi10.25115/eea.v39i5.5234uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5234-Article-Text-17536-1-10-20210609.pdf895,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.