Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЧупріна, Наталія-
dc.contributor.authorЧухальова, Олександра-
dc.date.accessioned2022-08-08T12:56:14Z-
dc.date.available2022-08-08T12:56:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧухальова О. Проєктування колекції молодіжного одягу для мас-маркету за мотивами стильового напряму "хіп-хоп" : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / О. Чухальова ; наук. кер. Н. Чупріна ; рец. Т. Струмінська. – Київ : КНУТД, 2022. – 95 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19717-
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження принципів та засобів розробки образно-проєктних рішень в дизайні сучасного одягу, в контексті кастомізації речей у сфері моди початку ХХІ століття. В роботі досліджено соціально-культурні передумови розвитку напрямів розвитку дизайну періоду 2000-2010 років. Автором охарактеризовано явище кастомізації при розробці моделей одягу та колекцій костюма в сучасній системі моди. Визначено чинники розвитку, особливості та підходи до масової кастомізації в художньому проєктуванні колекцій молодіжного одягу мас-маркету. За результатами проєктної розробки обгрунтовано шляхи впливу нових технологій та матеріалів на розвиток напрямів дизайну 2000-2010 рр. Також в роботі проаналізовано фактори поширення у суспільстві споживання стильових ознак явища масової культури "хіп-хоп" та їх адаптації в дизайні модного одягу. За результатами дослідження розроблено ескізний проєкт колекції жіночого та чоловічого одягу на основі стильового напряму "хіп-хоп". Наведені приклади різних типів колекцій, актуальних в поточному сезоні моди та визначені фактори кастомізації при проєктуванні моделей одягу для мас-маркету. Проаналізовано актуальність "хіп-хоп" стилістики в сучасному одязі. Описані принципи застосування зібраного матеріалу в колекції. Також окреслені характеристики потенційного споживача, на якого орієнтована розроблена колекція. Проаналізована кольорова гама колекції та її декоративне оформлення.uk
dc.description.abstractThe aim of the work is to study the principles and means of developing image and design solutions in the design of modern clothing, in the context of customization of things in the field of fashion of the early XXI century. The socio-cultural preconditions of the development of the directions of design development of the period 2000-2010 are investigated in the work. Author describes the phenomenon of customization in the development of clothing models and costume collections in the modern fashion system. The factors of development, features and approaches to mass customization in the artistic design of youth clothing collections of the mass market are determined. According to the results of the project development, the ways of influencing new technologies and materials on the development of design trends in 2000-2010 are substantiated. According to the results of the research, a sketch project of the collection of women's and men's clothing based on the style direction "hip-hop" was developed. Examples of different types of collections relevant in the current fashion season are given and customization factors are identified when designing clothing models for the mass market. The relevance of "hip-hop" style in modern clothing is analyzed. The principles of application of the collected material in the collection are described. The characteristics of the potential consumer, on which the developed collection is focused, are also outlined. The color scheme of the collection and its decorative design are analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectколекція одягуuk
dc.subjectмас-маркетuk
dc.subjectобразно-проєктне рішенняuk
dc.subjectстильовий напрямuk
dc.subjectстилістикаuk
dc.subjectдизайнерський брендuk
dc.subjectритейл-брендuk
dc.subjectкастомізаціяuk
dc.subjectclothing collectionuk
dc.subjectmass marketuk
dc.subjectimage-design solutionuk
dc.subjectstyle directionuk
dc.subjectstylisticsuk
dc.subjectdesign branduk
dc.subjectretail branduk
dc.subjectcustomizationuk
dc.titleПроєктування колекції молодіжного одягу для мас-маркету за мотивами стильового напряму "хіп-хоп"uk
dc.title.alternativeDesigning a collection of youth clothing for the mass market based on the style of hip-hopuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorChukhalyova, Oleksandra Mykhailivna-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБДк2-18uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами), спеціалізація 022.02 Дизайн одягу (взуття)uk
local.contributor.altadvisorChuprina, Nataliia-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Chuprina_Chukhalyova.pdf3,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.