Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрасол, С. І.uk
dc.contributor.authorХиневич, Р. В.uk
dc.contributor.authorКовальов, Ю. А.uk
dc.contributor.authorОвчарек, В. Є.uk
dc.contributor.authorСкляренко, В. О.uk
dc.date.accessioned2022-08-20T16:46:05Z-
dc.date.available2022-08-20T16:46:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationОсобливості викладання дисципліни "Перспектива та тіні" для студентів спеціальності "Дизайн" [Текст] / С. І. Прасол, Р. В. Хиневич, Ю. А. Ковальов, В. Є. Овчарек, В. О. Скляренко // Art and Design. - 2022. - № 1 (17). - С. 76-84.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19771-
dc.description.abstractМета роботи – розглянути особливості викладання дисципліни "Перспектива та тіні" із залученням картин відомих художників епохи Ренесансу і Бароко, а також презентацій послідовного виконання перспективних зображень. Визначено значимість аналізу художніх творів при вивченні дисципліни "Перспектива та тіні", місце перспективи в загальній теорії зображень. Застосовано системний та порівняльний аналіз живописних картин митців періоду Ренесансу і Бароко, презентації послідовного виконання перспективних зображень. Аналіз творів живопису Ренесансу і Бароко дав можливість відстежити розвиток повітряної перспективи як мислення у художників того часу. Викладено підходи до аналізу перспективи в зображенні об'єкту і ролі презентацій поетапного виконання перспективи у формуванні професіоналізму майбутнього дизайнера. Визначено, що порівняльний аналіз художніх творів різних періодів є необхідною складовою практичних завдань для оволодіння та засвоєння матеріалу при вивченні дисципліни "Перспектива та тіні" та розуміння загальних законів розвитку і шляхів застосування геометричних систем перспективи разом з презентаційним викладанням послідовності побудов. Визначено роль аналізу художніх творів різних історичних періодів для оволодіння та засвоєння матеріалів дисципліни "Перспектива та тіні", закладено концепцію використання презентацій етапів побудови перспективних зображень. Отримані результати можуть бути використані при викладанні дисципліни "Перспектива та тіні" студентами спеціальності "Дизайн" та при ідентифікації художніх творів за епохою.uk
dc.description.abstractЦель работы – рассмотреть особенности преподавания дисциплины "Перспектива и тени" с привлечением картин известных художников эпохи Ренессанса и Барокко, а также презентаций последовательного выполнения перспективных изображений. Определена значимость анализа художественных произведений при изучении дисциплины "Перспектива и тени", место перспективы в общей теории изображений. Использован системный и сравнительный анализ живописных картин художников периода Ренессанса и Барокко, презентации последовательного выполнения перспективных изображений. Анализ произведений живописи Ренессанса и Барокко дал возможность отследить развитие воздушной перспективы как мышления художников того времени. Изложены подходы к анализу перспективы в изображении объекта и роли презентаций поэтапного построения перспективы в формировании профессионализма будущего дизайнера. Определено, что сравнительный анализ художественных произведений разных периодов является необходимой составляющей практических задач для овладения и усвоения материала при изучении дисциплины "Перспектива и тени" и понимания общих законов развития и путей применения геометрических систем перспективы вместе с презентационным изложением последовательности построений. Определена роль анализа художественных произведений разных исторических периодов для овладения и усвоения материалов дисциплины "Перспектива и тени", заложена концепция использования презентаций этапов построения перспективных изображений. Полученные результаты могут использоваться при преподавании дисциплины "Перспектива и тени" студентами специальности "Дизайн" и при идентификации художественных произведений по эпохе.ru
dc.description.abstractConsiders the peculiarities of teaching the discipline "Perspective and Shadows" with the involvement of paintings by famous artists of the Renaissance and Baroque, as well as presentations of consecutive execution of promising images. The significance of the analysis of works of art in the study of the discipline "Perspective and Shadows", the place of perspective in the general theory of images is determined. Systematic and comparative analysis of paintings by artists of the Renaissance and Baroque periods, presentations of consecutive execution of perspective images are used. Analysis of Renaissance and Baroque paintings made it possible to trace the development of aerial perspective as thinking in the artists of that time. Approaches to the analysis of perspective in the image of the object and the role of presentations of step-by-step construction of perspective in the formation of professionalism of the future designer are presented. It is determined that the comparative analysis of works of art of different periods is a necessary component of practical tasks for mastering the material in studying the discipline "Perspective and Shadows" and understanding the general laws of development and ways of applying geometric systems of perspective together with presentations. The role of the analysis of works of art of different historical periods for mastering of the materials of the discipline "Perspective and Shadows" is determined, the concept of using presentations of stages of construction of perspective images is laid down. The obtained results can be used in teaching the discipline "Perspective and Shadows" by students majoring in "Design" and in the identification of works of art by era.en
dc.languageuk
dc.subjectпейзажний живописuk
dc.subjectперіод Ренесансуuk
dc.subjectперіод Барокоuk
dc.subjectпрезентації перспективних побудовuk
dc.subjectповітряна перспективаuk
dc.subjectлінійна перспективаuk
dc.subjectпейзажная живописьru
dc.subjectпериод Ренессансаru
dc.subjectпериод Бароккоru
dc.subjectпрезентации перспективных построенийru
dc.subjectвоздушная перспективаru
dc.subjectлинейная перспективаru
dc.subjectlandscape paintingen
dc.subjectRenaissance perioden
dc.subjectBaroque perioden
dc.subjectpresentations of perspective constructionsen
dc.subjectaerial perspectiveen
dc.subjectlinear perspectiveen
dc.titleОсобливості викладання дисципліни "Перспектива та тіні" для студентів спеціальності "Дизайн"uk
dc.title.alternativePeculiarities of teaching the discipline "Perspective and Shadows" for students of Design
dc.title.alternativeОсобенности преподавания дисциплины "Перспектива и тени" для студентов специальности "Дизайн"
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorПрасол, С. И.ru
local.contributor.altauthorКовалев, Ю. А.ru
local.contributor.altauthorОвчарек, В. Е.ru
local.contributor.altauthorСкляренко, В. А.ru
local.contributor.altauthorPrasol, S.en
local.contributor.altauthorKhynevych, R.en
local.contributor.altauthorKovalyov, Y.en
local.contributor.altauthorOvcharek, V.en
local.contributor.altauthorSklyarenko, V.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 1 (17)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2022.1.7
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Art and Design
Кафедра моди та стилю (МС)
Кафедра механічної інженерії (МІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2022_N1_P076-084.pdf641,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.