Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинявская, О. Е.-
dc.date.accessioned2016-09-12T08:50:56Z-
dc.date.available2016-09-12T08:50:56Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСинявская О. Е. Русские коммерческие наименования XIX века и их суггестивный потенциал по сравнению с современным / О.Е. Синявская // Мовні і концептуальні картини світу : зб. наук. пр. — К.: Київський університет, 2015. — Вип. 2 (53). — С.144-157.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1983-
dc.description.abstractСтатья посвящена проблемам присвоения товару коммерческого имени в дореволюционный период. В работе анализируется суггестивный потенциал коммерческих наименований XIX века и особенности его реализации по сравнению с современным периодом. Рассматриваются различные способы воздействия названия товара на выбор потребителя на различных уровнях языковой системы (фонетическом, лексико-семантическом и нейролингвистическом). Отмечаются отличия в количественном и качественном характере суггестивного воздействия коммерчески релевантного имени дореволюционного и современного периодов.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам присвоєння товару комерційної назви у дореволюційний період. В работі аналізується сугестивный потенціал комерційних найменувань XIX століття і особливості його реалізації у порівнянні з сучасним періодом. Розглядаются різноманітні засоби впливу назви товару на вибір користувача за допомогою різних рівнів мовної системи (фонетичного, лексико-семантичного і нейролінгвістичного). Відзначаються відмінності у кількісному та якісному характері сугестивного впливу комерційно релевантних імен дореволюційного та сучасного періодів.uk
dc.description.abstractArticle is devoted to the problem of naming during the pre-revolutionary period. The issue reveals how suggestive potential of commercial names are used in the XIX century and how it differs from the modern period. The analysis of different levels of language system (phonetic, lexic-semantic and neurolinguistic) allowed to commit numerous uses of suggestion in commercial names. As a result, we can assert that there is a difference in quantitative and qualitative character of prerevolutionary and modern names.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectсугестіяuk
dc.subjectкомерційне найменуванняuk
dc.subjectфоносемантикаuk
dc.subjectтрансонімізаціяuk
dc.subjectнейролінгвістикаuk
dc.subjectмодальністьuk
dc.subjectпрагматична пресупозиціяuk
dc.subjectмодель світуuk
dc.subjectсуггестияuk
dc.subjectкоммерческое наименованиеuk
dc.subjectфоносемантикаuk
dc.subjectтрансонимизацияuk
dc.subjectнейролингвистикаuk
dc.subjectмодальностьuk
dc.subjectпрагматическая пресуппозицияuk
dc.subjectмодель мираuk
dc.titleРусские коммерческие наименования XIX века и их суггестивный потенциалuk
dc.title.alternativeРосійські комерційні найменування XIX століття та їхній сугестивний потенціалuk
dc.title.alternativeRussian commercial names of the 19th century and their suggestive potentialuk
local.contributor.altauthorСинявська, Ольга Евгенівна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceМовні і концептуальні картини світуuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syniavska_2015_P144-157.pdf380,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.