Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19958
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ядрова, Д. А. | uk |
dc.contributor.author | Панасюк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T22:29:45Z | - |
dc.date.available | 2022-09-26T22:29:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ядрова Д. А. Вплив дистанційного навчання на емоційний та психічний стан учнів і студентів [Текст] / Д. А. Ядрова, І. В. Панасюк // Сучасні електромеханічні та інформаційні системи : монографія / за заг. ред. І. В. Панасюка. - Київ : КНУТД, 2021. - С. 50-60. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19958 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми полягає в тому, що дистанційне навчання впливає на емоційний та психологічний стан учнів, зростає тривалість проведеного часу за екраном, знижується тривалість сну, рухової активності та прогулянок. Ці фактори є стартом для розвитку неврозів, депресій, вегетативних розладів, порушення сну та тривожності. Мета роботи – визначити, яким чином дистанційне навчання впливає на емоційний та психологічний стан здобувачів освіти. Виходячи з поставленої мети, вирішувались наступні завдання: дослідження відмінностей онлайн та офлайн навчання; розробка та проведення опитування серед учнів та студентів для визначення впливу дистанційного навчання на емоційний та психічний стан; аналіз отриманих результатів. Наукова новизна отриманих результатів полягає у виявленні негативних чинників та в ряді пропозицій, як їх змінити. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання пропозицій для подальшого удосконалення системи дистанційного навчання. На основі аналізу даних результатів опитування надані рекомендації для збереження і зміцнення здоров’я дітей та підлітків. | uk |
dc.description.abstract | Due to the pandemic COVID-19 people began to use innovative approaches for ensuring continuity of learning. However, the changes that have taken make us think that promising prospects, unfortunately, are not available to everyone. A lot of children and students suffer from a lack of resources or favorable conditions for learning. In addition, despite the innovation, the educational process is a challenge for students’ the mental and emotional health. Many parents and teachers are convinced that there are many reasons, which prove that distance learning is not learning, but only a painful parody of it. To determine how distance learning affects the emotional and psychological health of students. Based on the goal, it is necessary to find out the following tasks: research of differences between online and offline learning; working on quiz among students and pupils; analysis of results. A scientific value is obtained in finding out negative factors and suggestions to change them. A practical value is obtained in a facility to use suggestions for further improvement of the distance learning system. | en |
dc.language | uk | |
dc.title | Вплив дистанційного навчання на емоційний та психічний стан учнів і студентів | uk |
dc.type | Article | |
local.subject.section | Інформаційні системи | uk |
local.source | Сучасні електромеханічні та інформаційні системи | uk |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SEIS_mono_2021_P050-060.pdf | 362,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.