Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкляренко, Н. В.uk
dc.contributor.authorКолосніченко, М. В.uk
dc.date.accessioned2022-09-26T22:32:56Z-
dc.date.available2022-09-26T22:32:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationСкляренко Н. В. Динамічне проєктування поліграфічної продукції: способи трансформації художнього образу [Текст] / Н. В. Скляренко, М. В. Колосніченко // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 35-58.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19964-
dc.description.abstractУ дослідженні представлено комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів динамічного проєктування поліграфічної продукції як інноваційного явища у художньо-проєктній культурі. Доведено, що трансформація форми та образу у поліграфії сприяє активізації уваги споживачів та підвищенню якості сприйняття інформаційного повідомлення. Здійснено аналіз феномену pop-up в історичному контексті та охарактеризовано особливості різних технік паперопластики, які забезпечують візуальну динаміку. На основі аналізу зразків поліграфії сформовано класифікацію динамічних візуальних систем та описано основні способи трансформації художнього образу поліграфічної продукції. Результати теоретичного дослідження знайшли практичне втілення у розробці серії динамічних листівок соціальної тематики.uk
dc.description.abstractIn the study we presented the complex analysis of theoretical and practical aspects of the print design as the innovative phenomenon in the design culture. We proved that the form and image transformation in the printed industry contributes to the activation of consumers’ attention and the increase of the informational message perception quality. We analyzed the pop-up phenomenon in the historical context and described the features of different paperfolding techniques that provide visual dynamics. On the base of the printing samples analysis we formed the classification of dynamic visual systems and considered the main methods of the image transformation in the terms of printing production. The results of theoretical study were implemented in the series of the dynamic postcards on social issues.en
dc.languageuk
dc.subjectдинамічне проєктуванняuk
dc.subjectдизайн поліграфічної продукціїuk
dc.subjectвізуальна динамікаuk
dc.subjectтрансформаціяuk
dc.subjectрухuk
dc.subjectхудожній образuk
dc.subjectdynamic designen
dc.subjectprint designen
dc.subjectvisual dynamicsen
dc.subjecttransformationen
dc.subjectmovementen
dc.subjectartistic imageen
dc.titleДинамічне проєктування поліграфічної продукції: способи трансформації художнього образуuk
dc.title.alternativeDynamic design of printing products: methods of artistic image transformation
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSkliarenko, N.en
local.contributor.altauthorKolosnichenko, M.en
local.sourceГрафічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GDIVP_mono_2022_P035-058.pdf1,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.