Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГальчинська, О. С.uk
dc.date.accessioned2022-09-26T22:32:57Z-
dc.date.available2022-09-26T22:32:57Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГальчинська О. С. Дизайн-проєктування основних компонентів айдентики бренду [Текст] / О. С. Гальчинська // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 149-169.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19970-
dc.description.abstractРоботу присвячено дослідженню особливостей дизайн-проєктування основних компонентів айдентики бренду. Проаналізовано поняття "бренд", його фундаментальні функції в маркетинговому процесі та надано визначення айдентики бренду. Проведений аналіз видів логотипу та способів його використання під час розробки айдентики бренду. В процесі дослідження розроблено типологію слоганів; досліджено елементи професійного підпису електронної пошти; особливості дизайну уніформи для персоналу; основних принципів дизайну пакування. Проаналізовано основні складові візитної картки та надано їх типологію. Досліджено маркетингові матеріали та рекламні щити, та їх взаємодію з публікою, а також їх широке онлайн застосування в сучасному дизайні айдентики бренду.uk
dc.description.abstractThe work is devoted to the study of the design features of the main components of brand identity. The concept of "brand", its fundamental functions in the marketing process are analyzed and the definition of brand identity is given. An analysis of the types of logo and ways to use it during the development of brand identity. In the process of research, the typology of slogans was developed; elements of professional e-mail signature are investigated; features of uniform design for staff; basic principles of packaging design. The main components of the business card are analyzed, and their typology is given. Marketing materials and billboards, and their interaction with the public, as well as their wide online application in modern design of brand identity are studied.en
dc.languageuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectдизайн рекламиuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectпакуванняuk
dc.subjectайдентика брендуuk
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectbrandingen
dc.subjectadvertising designen
dc.subjectlogoen
dc.subjectpackagingen
dc.subjectbrand identityen
dc.titleДизайн-проєктування основних компонентів айдентики брендуuk
dc.title.alternativeDesign of main components of brand identity
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGalchynska, O.en
local.sourceГрафічний дизайн в інформаційному та візуальному просторіuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GDIVP_mono_2022_P149-169.pdf905,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.