Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрасовська, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorХаустова, Євгенія Борисівна-
dc.contributor.authorПетровська, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-10-24T12:57:02Z-
dc.date.available2022-10-24T12:57:02Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationСтратегічний маркетинг як детермінанта сталого розвитку бізнесу / О. Ю. Красовська, Є. Б. Хаустова, С. В. Петровська, Л. О. Березовська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". – 2022. – № 1 (57). – С. 53-60.uk
dc.identifier.issn2520-2294 (print)uk
dc.identifier.issn2709-5444 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20181-
dc.description.abstractУ статті здійснена розробка рекомендацій щодо удосконалення методологічної платформи стратегічного маркетингу як детермінанти сталого розвитку бізнесу. Доведено, що стійкість – це концепція, що включає економічний, екологічний та соціальний виміри діяльності на рівні компанії. Констатовано, що дослідження вивчає вплив двох концепцій стратегічного маркетингу – ринкова орієнтація та інноваційна орієнтація на стійкий бізнес. Побудована модель взаємозв’язку гіпотез дослідження. Конвергентна валідність та коефіцієнт альфа Кронбаха продемонстрували конвергентну валідність і внутрішню послідовність побудованої моделі. Обґрунтовано, результати досліджень показують значний зв’язок між стратегічною ринковою орієнтацією та орієнтацією на інновації зі стійкістю екологічних, економічних та соціальних показників фармацевтичної промисловості. Доведено, що ефективна ринкова орієнтація та орієнтація на інновації можуть забезпечити конкурентну перевагу фармацевтичним компаніям.uk
dc.description.abstractВ статье осуществлена разработка рекомендаций по совершенствованию методологической платформы стратегического маркетинга как детерминанты устойчивого развития бизнеса. Доказано, что устойчивость – это концепция, включающая экономические, экологические и социальные измерения деятельности на уровне компании. Констатировано, что исследование изучает влияние двух концепций стратегического маркетинга – рыночная ориентация и инновационная ориентация на устойчивый бизнес. Построенная модель взаимосвязи гипотез исследования. Опрос был проведен с помощью структурированных анкет, полученных от сотрудников, менеджеров, агентов, представителей и посредников различных фармацевтических компаний Украины. Конвергентная валидность и коэффициент альфа Кронбаха продемонстрировали конвергентную валидность и внутреннюю последовательность. Обоснованно, что результаты исследований показывают значительную связь между стратегической рыночной ориентацией и ориентацией на инновации с устойчивостью экологических, экономических и социальных показателей фармацевтической промышленности. Доказано, что эффективная рыночная ориентация и ориентация на инновации могут обеспечить конкурентное преимущество фармацевтическим компаниям.uk
dc.description.abstractThe article develops recommendations for improving the methodological platform of strategic marketing as a determinant of sustainable business development. It is proved that sustainability is a concept that includes economic, environmental and social dimensions of activity at the company level. It is stated that the study examines the influence of two concepts of strategic marketing – market orientation and innovation orientation on sustainable business. The constructed model of the relationship of the hypotheses of the study: H1. 1: strategic market orientation has a positive attitude to the sustainability of environmental indicators; H1.2: strategic market orientation has a positive relationship with the sustainability of economic indicators; H1.3: strategic market orientation has a positive attitude to the sustainability of social activities; H2.1: strategic innovation orientation has a positive attitude to sustainability in environmental performance; H2.2: strategic innovation orientation has a positive relationship with sustainability in economic indicators; H2.3: Strategic innovation orientation has a positive attitude to the sustainability of social activities. The survey was conducted using structured questionnaires received from various employees, managers, agents, representatives and intermediaries of various pharmaceutical companies in Ukraine. Convergent validity and the Cronbach’s alpha coefficient demonstrated convergent validity and internal consistency. It is reasonable that the research results show a significant relationship between strategic market orientation and innovation orientation with the sustainability of environmental, economic and social indicators of the pharmaceutical industry. The focus on strategic innovation with the desire to create and offer quality products and services, innovative solutions, waste control and resource use, will allow the company to achieve sustainability in productivity, as confirmed by H2.1 (0.59) and H2.2 (0.37). Strategic innovation orientation does not significantly affect the sustainability of social activities, which may be due to the fact that innovations have a greater tendency to improve environmental and economic indicators. It has been proven that effective market orientation and innovation orientation can provide a competitive advantage to pharmaceutical companies.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.subjectстійкістьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectзелений маркетингuk
dc.subjectстратегический маркетингuk
dc.subjectинновацияuk
dc.subjectустойчивостьuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectзеленый маркетингuk
dc.subjectstrategic marketinguk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectsustainabilityuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectgreen marketinguk
dc.titleСтратегічний маркетинг як детермінанта сталого розвитку бізнесуuk
dc.title.alternativeСтратегический маркетинг как детерминанта устойчивого развития бизнесаuk
dc.title.alternativeStrategic marketing as a determinant of sustainable business developmentuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКрасовская, Елена Юрьевна-
local.contributor.altauthorХаустова, Евгения Борисовна-
local.contributor.altauthorПетровская, Светлана Владимировна-
local.contributor.altauthorБерезовская, Людмила Алексеевна-
local.contributor.altauthorKrasovska, Olena-
local.contributor.altauthorKhaustova, Yevheniia-
local.contributor.altauthorPetrovska, Svitlana-
local.contributor.altauthorBerezovska, Lyudmyla-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka". Series: "Economic sciences"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука". Серия: "Экономические науки"uk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.identifier.doi10.25313/2520-2294-2022-1-7869uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья.pdf265,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.