Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Назва: Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів
Автори: Пономаренко, Ігор Віталійович
Бугас, В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Пономаренко І. В. Адаптація маркетингових стратегій до особливостей різних поколінь споживачів / І. В. Пономаренко, В. Бугас // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 112-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20243
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2022_P112-113.pdf588,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.