Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20430
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Т. О.-
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2022-11-21T13:05:35Z-
dc.date.available2022-11-21T13:05:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПрокопенко Т. О. Особливості використання Project Management у маркетингу / Т. О. Прокопенко, І. В. Пономаренко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 236-238.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20430-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості використання Project Management у маркетингуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-06-10-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології у період війни та післявоєнного відновленняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2022_V1_P236-238.pdf186,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.