Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20533
Назва: Basic strategic directions for the entry of the enterprise into foreign markets
Інші назви: Базові стратегічні напрями виходу підприємства на зовнішні ринки
Автори: Puzyrova, Polina
Khmelevskiy, N. O.
Herasymchuk, M. D.
Ключові слова: international economy
trade
direct export
indirect export
foreign markets
enterprise
strategy
export income
export operations
export potential
міжнародна економіка
торгівля
прямий експорт
непрямий експорт
зовнішні ринки
підприємство
стратегія
експортний дохід
експортні операції
експортний потенціал
Дата публікації: вер-2022
Бібліографічний опис: Puzyrova P. V. Basic strategic directions for the entry of the enterprise into foreign markets / P. V. Puzyrova, N. O. Khmelevskiy, M. D. Herasymchuk // Формування ринкових відносин в Україні. – 2022. – № 9 (256). – С. 50-57.
Source: Формування ринкових відносин в Україні
Короткий огляд (реферат): Because of writing the article, it was determined that modern business activities in the foreign market require the use of new methods for conducting foreign economic activity and ensuring its effective management. It has been established that the organization of the international activity of an enterprise involves the choice of a way to enter foreign markets, depending on the purpose of the enterprise, the scale of activity, the nature of the product and intentions to control sales. It has been determined that among the main strategies for enterprises to enter foreign markets there are indirect exports, direct exports, an assembly plant and joint ventures.
В результаті написання статті було визначено, що сучасне ведення підприємницької діяльності на зовнішньому ринку вимагає застосування нових методів проведення зовнішньоекономічної діяльності та забезпечення її ефективного управління. Встановлено, що організація міжнародної діяльності підприємства передбачає вибір способу виходу на закордонні ринки, який залежить від мети підприємства, масштабів діяльності, характеру товару й намірів контролювати продаж. Визначено, що серед основних стратегій виходу підприємств на зовнішні ринки є непрямий експорт, прямий експорт, складальний завод та спільні підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20533
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
ISSN: 2522-1620
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PUZYROVA_FRVU_9_2022.pdf209,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.