Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20585
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorЗінорук, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-01-15T19:48:51Z-
dc.date.available2023-01-15T19:48:51Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationЗінорук Л. В. Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства / Л. В. Зінорук ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 123-128.uk
dc.identifier.issn2520-2057uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20585-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні типи маркетингових досліджень, наведено процес планування досліджень, визначено сутність та застосування кабінетних та польових досліджень, якісних та кількісних методики досліджень. Вивчено основні методи збору даних: опитування, реєстрація (спостереження), експеримент, панель, експертна оцінка. Теоретичні основи застосовано на практичному прикладі діяльності підприємства із метою пошуку напрямів із удосконалення комплексу маркетингу.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные типы маркетинговых исследований, приведен процесс планирования исследований, определена сущность и применение кабинетных и полевых исследований, качественных и количественных методик исследований. Изучены основные методы сбора данных: опрос, регистрация (наблюдение), эксперимент, панель, экспертная оценка. Теоретические основы применены на практическом примере предприятия с целью поиска направлений по совершенствованию комплекса маркетинга.uk
dc.description.abstractThe article was describes the main types of market research and gives examples the planning studies the essence and use of desk and field research, qualitative and quantitative research methods. Studied the basic methods of data collection, surveys, registration (observation) experiment, panel, expert evaluation. The theoretical basis used on a practical example of the company in order to find areas of improvement of the marketing mix.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectпланування маркетингових дослідженьuk
dc.subjectкабінетні дослідженняuk
dc.subjectпольові дослідженняuk
dc.subjectякісні методикиuk
dc.subjectкількісні методикиuk
dc.subjectопитування клієнтівuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectпланирование маркетинговых исследованийuk
dc.subjectкабинетные исследованияuk
dc.subjectполевые исследованияuk
dc.subjectкачественные методикиuk
dc.subjectколичественные методикиuk
dc.subjectопрос клиентовuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectplanninguk
dc.subjectdesk researchuk
dc.subjectfield researchuk
dc.subjectqualitative methodsuk
dc.subjectquantitative methodsuk
dc.subjectcustomer surveysuk
dc.titleМаркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваuk
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования в процессе совершенствования комплекса маркетинга предприятияuk
dc.title.alternativeMarketing researches in process improve marketing mix on enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЗинорук, Лидия Владимировна-
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Елена Сергеевна-
local.contributor.altauthorZinoruk, Lidia-
local.contributor.altauthorEvseytseva, Elena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука"uk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15058935472208_P123-128.pdf286,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.