Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorМороз, І. О.-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:30:26Z-
dc.date.available2023-01-15T20:30:26Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationМороз І. О. Організація маркетингових досліджень в банках України / І. О. Мороз ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 129-131.uk
dc.identifier.issn2520-2057uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20587-
dc.description.abstractРозкрито сутність та етапи проведення маркетингових досліджень в банку, досліджено особливості організації маркетингових досліджень в банках України, визначено нові підходи у проведенні маркетингових досліджень в банках.uk
dc.description.abstractРаскрыты сущность и этапы проведения маркетинговых исследований в банке, исследованы особенности организации маркетинговых исследований в банках Украины, определены новые подходы в проведении маркетинговых исследований в банках.uk
dc.description.abstractThe article reveals the essence and the main stages of marketing research in the bank, the features of marketing research in banks of Ukraine were investigated, the new approaches in conducting market research in banks have been defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectорганізація маркетингових дослідженьuk
dc.subjectбанківська конкуренціяuk
dc.subjectдизайн маркетингового дослідженняuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectорганизация маркетинговых исследованийuk
dc.subjectбанковская конкуренцияuk
dc.subjectдизайн маркетингового исследованияuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectrealization of market researchuk
dc.subjectbank's competitionuk
dc.subjectdesign of marketing researchuk
dc.titleОрганізація маркетингових досліджень в банках Україниuk
dc.title.alternativeОрганизация маркетинговых исследований в банках Украиныuk
dc.title.alternativeOrganization of marketing research in Ukraine banksuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorМороз, Ирина Олеговна-
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Елена Сергеевна-
local.contributor.altauthorMoroz, Iryna-
local.contributor.altauthorEvseytseva, Elena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука"uk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150589354722_P129-131.pdf103,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.