Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorБогуславська, М. В.-
dc.date.accessioned2023-01-15T20:46:43Z-
dc.date.available2023-01-15T20:46:43Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationБогуславська М. В. Новітні технології Інтернет-маркетингу / М. В. Богуславська ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 108-110.uk
dc.identifier.issn2520-2057uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20588-
dc.description.abstractУ статті визначено основну мету Інтернет-маркетингу; перераховано набір поширених технологій Інтернет-маркетингу, а також розглянуто особливості маркетингу соціальних зв’язків.uk
dc.description.abstractВ статье определена основная цель Интернет-маркетинга; перечислено набор распространенных технологий Интернет-маркетинга, а также рассмотрены особенности маркетинга социальных связей.uk
dc.description.abstractIn the article the main purpose of online marketing; lists a set of common online marketing technologies and marketing the features of social ties.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectкомпанияuk
dc.subjectтехнологииuk
dc.subjectИнтернет-маркетингuk
dc.subjectcompanyuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjectInternet marketinguk
dc.subjectSMMuk
dc.titleНовітні технології Інтернет-маркетингуuk
dc.title.alternativeНовые технологии Интернет-маркетингаuk
dc.title.alternativeNew technologies Internet marketinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБогуславская, Марина Владимировна-
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Елена Сергеевна-
local.contributor.altauthorBoguslavsckaya, Marina-
local.contributor.altauthorEvseytseva, Elena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука"uk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka"uk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука"uk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150589354722_P108-110.pdf135,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.