Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorНовіков, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-01-20T16:33:45Z-
dc.date.available2023-01-20T16:33:45Z-
dc.date.issued2016-05-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. – 2016. – № 5. – С. 97-100.uk
dc.identifier.issn2306-6806uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20638-
dc.description.abstractРозглянуто методи прогнозування кон'юнктури ринку, охарактеризовано їх застосування в маркетингових дослідженнях. Зазначено особливості основних методів прогнозування кон'юнктури ринку. Проаналізовано евристичні методи, економіко-статистичні та економіко-математичні, серед них виділено найбільш актуальні, які використовуються в прогнозуванні ділової активності в сучасному бізнес-середовищі. Встановлено зв'язок між видами маркетингових досліджень та методами прогнозування, які найбільш прийнятні для кожного з них.uk
dc.description.abstractLearning the methods of forecasting market conditions, described their use in marketing research. Described the basic methods of forecasting market conditions. Analysis heuristic methods, economic statistics and economics mathematics, selected the most urgent used in the forecasting business activity in today's business environment. Found connection between the types of market research and forecasting method and selected the most appropriate for each other.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectметоди прогнозування кон'юнктуриuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectефективність прогнозуванняuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectforecastuk
dc.subjectforecasting methods conditionsuk
dc.subjectmarket researchuk
dc.subjectefficiency of forecastinguk
dc.titleСучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьuk
dc.title.alternativeModern methods of forecasting market conditions and their use in marketing researchuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.-
local.contributor.altauthorNovikov, D.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та державаuk
local.sourceЭкономика и государствоuk
local.sourceEkonomika ta derzhavauk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf146,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.