Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостинець, В. В.-
dc.contributor.authorМадера, С. Г.-
dc.date.accessioned2023-01-22T23:33:51Z-
dc.date.available2023-01-22T23:33:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКостинець В. В. Особливості брендингу в туристичній галузі / В. В. Костинець, С. Г. Мадера // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 165-167.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectтуристичний брендингuk
dc.subjectмоделі формування туристичного брендуuk
dc.subjectстратегії формування туристичного брендуuk
dc.titleОсобливості брендингу в туристичній галузіuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-05-10-
local.conference.nameІнтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій-
local.conference.sectionКреативні практики в туризмі та індустрії гостинностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2022_P165-167.pdf197,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.