Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20848
Назва: Аспекти туристичного маркетингу
Автори: Костинець, В. В.
Когут, О. В.
Ключові слова: туристичний маркетинг
туризм
маркетинг
економіка
туристичний продукт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Костинець В. В. Аспекти туристичного маркетингу / В. В. Костинець, О. В. Когут // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 204-205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20848
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2022_P204-205.pdf193,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.