Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГабрель, Т. М.uk
dc.contributor.authorКовальчук, І. В.uk
dc.date.accessioned2023-02-06T11:44:21Z-
dc.date.available2023-02-06T11:44:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГабрель Т. М. Порівняльний огляд світових фестивалів відеомеппінгу та відеопроекційного мистецтва [Текст] / Т. М. Габрель, І. В. Ковальчук // Art and Design. - 2022. - № 3 (19). - С. 39-53.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20994-
dc.description.abstractМета – провести порівняльний аналіз світових фестивалів відеомеппінгу та проекційного мистецтва, встановити закономірності та тенденції, провести узагальнення за стилістичним спрямуванням подій та сформувати рекомендації для проведення аналогічних подій в Україні. Для дослідження використано емпіричний метод опису фестивалів із літературних джерел та мережі Інтернет, а також метод порівняльного аналізу. Проаналізовано та систематизовано основні дані про фестивалі відео-меппінгу та відеопроекційного мистецтва, що дозволило відстежити ключову статистичну інформацію, що їх характеризує. Аналіз виконано за такими ознаками: місто та країна проведення, рік заснування, тривалість, наявність конкурсної складової, кількість відвідувачів та першій та крайній події, кількість інсталяцій, учасників та представлених країн на останньому фестивалі. Встановлено, що фестивалі відеомеппінгу зазвичай відбуваються завдяки спонсорським коштам та часто їхня рентабельність є дискусійною. Основною метою проведення таких фестивалів є розкриття туристичного потенціалу міст, збагачення їх культурного життя, висвітлення їхньої історії сучасними засобами художньої творчості та інтеграція локальної спільноти митців у світове творче співтовариство. На основі отриманих даних можна стверджувати, що застосування імерсивних технологій на тлі фактично довільного середовища може суттєво підвищити туристичний потенціал міст та населених пунктів загалом. Вперше проведено порівняльний аналіз фестивалів відеомеппінгу в українській мистецтвознавчій літературі з метою отримання кількісних та якісних даних. На основі отриманих даних є змога інтерполювати закономірності світових фестивалів відеомеппінгу до реалій пост-воєнної України та залучити молодих митців та світову спільноту медіа-артистів для розкриття туристичного потенціалу українських міст засобами імерсивних технологій.uk
dc.description.abstractTo conduct a comparative analysis of world festivals of videomapping and projection art, to establish regularities and trends, to generalize according to the stylistic direction of the events, and to form recommendations for holding similar events in Ukraine. The research used the empirical method of describing festivals from literary sources and the Internet, as well as the method of comparative analysis. The main data on festivals of videomapping and videoprojection art were analyzed and systematized, which made it possible to track the key statistical information characterizing them. The analysis was performed according to the following characteristics: city and country of the event, year of establishment, duration, presence of a competitive component, number of visitors and the first and final event, number of installations, participants and represented countries at the last festival. It has been established that video mapping festivals are usually supported by sponsorships and often their profitability is debatable. The main purpose of holding such festivals is to reveal the tourist potential of cities, enrich their cultural life, illuminate their history with modern means of artistic creativity, and integrate the local community of artists into the global creative community. Based on the obtained data, it can be argued that the use of immersive technologies against the background of a virtually arbitrary environment can significantly increase the tourist potential of cities and settlements in general. For the first time, a comparative analysis of videomapping festivals in Ukrainian art history literature was conducted with the aim of obtaining quantitative and qualitative data. Based on the obtained data, it is possible to interpolate the patterns of world videomapping festivals to the realities of post-war Ukraine and to involve young artists and the world community of media artists for the full-scale disclosure of the tourist potential of Ukrainian cities by means of immersive technologies.en
dc.languageuk
dc.subjectвіджеїнгuk
dc.subjectвідеомеппінгuk
dc.subjectмедіа-мистецтвоuk
dc.subjectсвітло-мистецтвоuk
dc.subjectмедіа-артuk
dc.subjectфестивальuk
dc.subjectімерсивні технологіїuk
dc.subjectсинтез аудіоuk
dc.subjectсинтез відеоuk
dc.subjectvjingen
dc.subjectvideomappingen
dc.subjectmedia arten
dc.subjectlight arten
dc.subjectmedia arten
dc.subjectfestivalen
dc.subjectimmersive technologiesen
dc.subjectaudio synthesisen
dc.subjectvideo synthesisen
dc.titleПорівняльний огляд світових фестивалів відеомеппінгу та відеопроекційного мистецтваuk
dc.title.alternativeComparative overview of world festivals of videomapping and videoprojection arts
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHabrel, T. M.en
local.contributor.altauthorKovalchuk, I. V.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 3 (19)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2022.3.4
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2022_N3_P039-053.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.