Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧубукова, О. Ю.uk
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-09-28T09:05:45Z-
dc.date.available2016-09-28T09:05:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧубукова О. Ю. Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємства [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 3 (99). - C. 107-113.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2104-
dc.description.abstractВ статті розглянуто оптимізацію управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства із використанням математичного моделювання в умовах конкурентного ринку. Запропоновано математичну модель визначення оптимальної структури асортименту продукції, яка заснована на розрахунках коефіцієнтів еластичності попиту. Визначено диференціацію темпу приросту товарообігу та розрахунок часток асортиментних груп у загальному обсязі товарообігу. Система оптимізації асортименту продукції підприємства, надає фахівцям з маркетингу практичний апарат моделювання результатів досліджень асортиментної політики.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена оптимизация управленческого решения ассортиментной политики предприятия с использованием математического моделирования в условиях конкурентного рынка. Предложена математическая модель определения оптимальной структуры ассортимента продукции, которая основана на расчетах коэффициентов эластичности спроса. Определена дифференциация темпа прироста товарооборота и расчет долей ассортиментных групп в общем объеме товарооборота. Система оптимизации ассортимента продукции предприятия, предоставляет специалистам по маркетингу практический аппарат моделирования результатов исследований ассортиментной политики.ru
dc.description.abstractThe article considers the optimization of management decisions related to product policy of an enterprise using mathematical modelling under conditions of a competitive market. The study offers a mathematical model to determine the optimal structure of product range. This model is based on calculations of the demand elasticity ratio. The study determines the differentiation rate for the growth of trade and the shares of product groups in total trade are calculated. The system of product range optimization provides marketers with the practical tools for modelling the results of the product policy.en
dc.languageuk-
dc.subjectoptimal modelen
dc.subjectmodellingen
dc.subjectrevenue structureen
dc.subjectrangeen
dc.subjectproduct policyen
dc.subjectelasticityen
dc.subjectturnoveren
dc.subjectоптимальныйru
dc.subjectмодельru
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjectприбыльru
dc.subjectструктураru
dc.subjectассортиментru
dc.subjectассортиментная политикаru
dc.subjectэластичностьru
dc.subjectтоварооборотru
dc.subjectоптимальнийuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectструктураuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectасортиментна політикаuk
dc.subjectеластичністьuk
dc.subjectтоварообігuk
dc.titleОптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorChubukova, O. Y.en
local.contributor.altauthorYarenko, A. V.en
local.contributor.altauthorЧубукова, О. Ю.ru
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 3 (99)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V99_P107-113.pdf225,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.