Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGoncharenko, I. M.en
dc.contributor.authorKrakhmalova, N.en
dc.date.accessioned2023-02-14T11:29:59Z-
dc.date.available2023-02-14T11:29:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationGoncharenko I. M. Hackathon system as part of the university innovation ecosystem = Хакатон-система як частина інноваційної екосистеми університету [Текст] / I. M. Goncharenko, N. A. Krakhmalova // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2022. - № 4 (9). - С. 36-46.uk
dc.identifier.issn2786-5398-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21052-
dc.description.abstractУ цій статті досліджено генезис таких понять, як "екосистема", "університетська екосистема" та "хакатон-система". Здійснено аналіз принципових відмінностей цих екосистем, який засвідчив, що ландшафт соціально-економічної системи може бути представлений як сукупність галузевих екосистем, які виступають певним силовим полем, що дозволяє об'єднати локалізовані комплекси організацій, бізнес-моделі, ринки, мережі, ланцюжки поставок, інноваційні проєкти, інфраструктурні системи та ін. Крім цього, виявлено особливості формування меж екосистеми університету, а також доведено, що хакатон-система є одним із елементів інноваційної екосистеми закладу вищої освіти, під якою в рамках цього дослідження розуміється мультисуб'єктна система, що функціонує в межах загального для всіх домену (який керується координуючим суб'єктом, що виступає його організаційним ядром) з метою матеріалізації ціннісної пропозиції, що є результатом інтелектуальної діяльності, де домен – це середовище ЗВО, суб'єкт координації – це ЗВО, а ціннісна пропозиція – це інновація або інноваційне рішення. За результатами дослідження встановлено, що університетське середовище – це триконтурний простір, що складається з мікро-, мезо- та макроконтурів. Підкреслено, що елементами хакатон-екосистеми університету варто вважати як безпосередньо структурні підрозділи університету, які прямо чи опосередковано задіяні в інноваційній діяльності (наприклад, факультети, дослідні лабораторії, науково-дослідні групи, центри працевлаштування, бізнес-інкубатори тощо), так і суб'єкти, що самостійно здійснюють господарську діяльність, але напряму не пов’язані з діяльністю університетів (такі, як малі інноваційні підприємства, фонди, органи ліцензування та сертифікації, експертні комісії та інші).uk
dc.description.abstractThis article attempts to explore the genesis of such concepts as an "ecosystem", "university ecosystem" and a "hackathon system". The study offers an overview of the fundamental differences between these ecosystems which has revealed that a landscape of the socioeconomic background could be represented as a set of industry ecosystems – a certain force field able to integrate localized groups of organizations, business models, markets, networks, supply chains, innovation projects, infrastructure systems, etc. Apart from the above, the study discusses the specifics of shaping the boundaries of the university ecosystem as well as demonstrates that the hackathon system is an element of the overall innovative ecosystem of a higher education institution which in the framework of this study is viewed as a multi-subject system operating within the common domain (managed by a coordinating entity that acts as a core of an organization) with the aim of materializing a value proposition as an outcome of intellectual engagement, where the domain is the HEI environment, the coordination subject is the HEI, and the value proposition is an innovation or an innovative solution. According to the research findings, the university environment is a three-loop space consisting of micro-, meso- and macroloops. It is argued that the university hackathon ecosystem covers not only university structural units which are directly or indirectly involved in innovative activities (e. g., faculties, research laboratories, research groups, employment centres, business incubators, etc.) but also other independent business entities that are not directly related to university activities (such as small innovative enterprises, funds, licensing and certification agencies, expert commissions and others).en
dc.languageen-
dc.subjectекосистемаuk
dc.subjectсоціально-економічна системаuk
dc.subjectекосистема університетуuk
dc.subjectекосистема університетського хакатонуuk
dc.subjectecosystemen
dc.subjectsocioeconomic systemen
dc.subjectuniversity ecosystemen
dc.subjectuniversity hackathon ecosystemen
dc.titleHackathon system as part of the university innovation ecosystemen
dc.title.alternativeХакатон-система як частина інноваційної екосистеми університету-
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorГончаренко, І. М.uk
local.contributor.altauthorКрахмальова, Н. А.uk
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 4 (9)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2022.4.4-
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2022_N4(9)_P036-046.pdf360,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.