Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYezhova, Olga-
dc.contributor.authorYizhi, Zhao-
dc.contributor.authorHuamei, Liu-
dc.date.accessioned2023-02-14T13:54:32Z-
dc.date.available2023-02-14T13:54:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationYezhova O. Design of organic agricultural product packaging / O. Yezhova, Yizhi Zhao, Huamei Liu // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 34-36.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21083-
dc.description.abstractDistinctive visual recognition attraction in the brand packaging design of modern organic agricultural products has been analyzed. As the analysis showed, organic food producers use natural colors in packaging design, often these are shades of green. To emphasize adherence to national traditions, folklore motifs are used. Therefore, in the packaging design, designer should fully understand the attributes of organic agricultural products, and pay attention to the combination of brand culture and commodities while meeting the basic conditions of protecting products and facilitating transportation.uk
dc.description.abstractПроаналізовано характерну привабливість візуального розпізнавання в дизайні фірмової упаковки сучасної органічної сільськогосподарської продукції. Як показав аналіз, виробники органічної їжі використовують у дизайні упаковки натуральні кольори, найчастіше це відтінки зеленого. Щоб підкреслити прихильність до національних традицій, використовуються фольклорні мотиви. Тому в дизайні упаковки дизайнер повинен повністю розуміти атрибути органічної сільськогосподарської продукції та звертати увагу на поєднання культури бренду та особливості продуктів, дотримуючись основних умов захисту продукції та її транспортування.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectpackaging designuk
dc.subjectvisual recognitionuk
dc.subjectfolkloreuk
dc.subjectcoloruk
dc.subjectorganic agricultural productuk
dc.subjectдизайн упаковкиuk
dc.subjectвізуальне розпізнаванняuk
dc.subjectфольклорuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectорганічний сільськогосподарський продуктuk
dc.titleDesign of organic agricultural product packaginguk
dc.title.alternativeДизайн упаковки органічної сільськогосподарської продукціїuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЄжова, О.-
local.contributor.altauthorЇжі, Чж.-
local.contributor.altauthorХуамей, Л.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P034-036.pdf178,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.