Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробчук, М. С.-
dc.contributor.authorПашкевич, Калина-
dc.contributor.authorЯковлєв, Микола-
dc.contributor.authorСкляренко, Наталія-
dc.date.accessioned2023-02-19T21:12:21Z-
dc.date.available2023-02-19T21:12:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКодована інформація як інноваційний засіб у дизайні реклами / М. С. Воробчук, К. Пашкевич, М. Яковлєв, Н. Скляренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 282-284.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21168-
dc.description.abstractРозглянуто кодовану інформацію як сучасний інноваційний засіб у дизайні реклами. Виявлено потенційні можливості використання кодів у формуванні візуального сприйняття образу, емоційного впливу на споживача й життєдіяльність людини в цілому. Доведено, що використання кодованої інформації у дизайні сьогодні є перспективним напрямком, який вимагає подальшого вивчення та удосконалення.uk
dc.description.abstractCoded information is considered as a modern innovative tool in advertising design. The potential possibilities of using codes in the formation of visual perception, image, emotional impact on the consumer and human life in general are identified. It is proved that the use of coded information in design today is a promising area that needs further study.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкодована інформаціяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectдизайн рекламиuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectматричний кодuk
dc.subjectQr-кодuk
dc.subjectдоповнена реальністьuk
dc.subjectcoded informationuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectadvertising designuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectmatrix codeuk
dc.subjectQr-codeuk
dc.subjectaugmented realityuk
dc.titleКодована інформація як інноваційний засіб у дизайні рекламиuk
dc.title.alternativeCoded information as an innovative tool in advertising designuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVorobchuk, M.-
local.contributor.altauthorPashkevych, K.-
local.contributor.altauthorYakovlev, M.-
local.contributor.altauthorSkliarenko, N.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P282-284.pdf204,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.