Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХиневич, Р. В.-
dc.contributor.authorШевела, Вікторія-
dc.contributor.authorБатрак, Вадим-
dc.date.accessioned2023-02-19T21:27:34Z-
dc.date.available2023-02-19T21:27:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationХиневич Р. В. Ребрендинг як інструмент для перспективних змін бренду / Р. В. Хиневич, В. Шевела, В. Батрак // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 296-300.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21172-
dc.description.abstractВ роботі розглянуті головні аспекти ребрендингу, які мають корисний вплив при наявності проблем у бренду, що заважають активно розвивати бізнес. Основною метою дослідження став розгляд явища "ребрендинг" як проєкту, здійснення якого відновлює фундамент компанії та покращує унікальні характеристики бренду. У статті розкривається основна інформація, котра посилює обізнаність використання ребрендингу.uk
dc.description.abstractThe paper highlights the main beneficial aspects of rebranding while having the brand problems that prevent the business from active development. The main purpose of research was to consider the phenomenon of "rebranding" as a project, the implementation of which restores the foundation of the company and improves the unique brand characteristics. The article reveals basic information that raises awareness of rebranding usage.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectперспективний розвитокuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectrebrandinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectlogotypeuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectperspective developmentuk
dc.subjectthe target audienceuk
dc.titleРебрендинг як інструмент для перспективних змін брендуuk
dc.title.alternativeRebranding as a tool for promising brand changesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKhynevych, R.-
local.contributor.altauthorShevela, V.-
local.contributor.altauthorBatrak, V.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P296-300.pdf291,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.