Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21234
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lagaeva, T. | en |
dc.contributor.author | Simac, A. | en |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T22:28:20Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T22:28:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Lagaeva T. Formation and development of the professional thinking in future graphic designers with the use of TIPS/TRIZ methods = Формування і розвиток професійного мислення майбутніх графічних дизайнерів з застосуванням методів ТРВЗ [Текст] / T. Lagaeva, A. Simac // Art and Design. - 2022. - № 4 (20). - С. 9-18. | uk |
dc.identifier.issn | 2617-0272 | |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21234 | - |
dc.description.abstract | Мета – висвітлення досвіду застосування методів Теорії Рішення Винахідницьких завдань (ТРВЗ) для формування та розвитку професійного мислення студентів, які вивчають графічний дизайн у Кишинівському Державному Педагогічному Університеті ім. "Іона Крянге". У дослідженні були застосовані методи вирішення протиріч ТРВЗ, а також семіотичний, герменевтичний, системний, структуралістський, морфологічний та міждисциплінарний підходи. Також було застосовано Технології розвитку критичного мислення (Ч. Темпл, Д. Стіл, К. Мерідіт) та Метод проектів. У статті описано досвід та результати впровадження програми навчального курсу "Основ художньої грамотності із застосуванням методів ТРВЗ" для студентів, які вивчають графічний дизайн. Проаналізовано та систематизовано методики викладання основ художньої грамотності через призму методів ТРВЗ, що стимулюють розвиток критичного та творчого мислення майбутніх графічних дизайнерів. Застосування методів ТРВЗ позитивно вплинуло на процес формування та розвитку професійного мистецького мислення студентів. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що автори застосували структуру методів ТРВЗ для вивчення та розуміння сучасної візуальної мови для створення об'єктів дизайну, а потім і для формування та розвитку професійного художнього мислення студентів графічного дизайну. Практична значущість дослідження полягає у розробці авторського курсу "Основ художньої грамотності із застосуванням методів ТРВЗ" для студентів, які вивчають графічний дизайн у Кишинівському Державному Педагогічному Університеті ім. Іона Крянге. | uk |
dc.description.abstract | The present article is highlighting the experience of the Theory of Inventive Problems Solving use for the formation and development of professional thinking in students studying graphic design at the "Ion Creanga" State Pedagogical University of Chisinau. The research used the methods of contradictions solving TIPS/TRIZ, as well as the semiotic, hermeneutic, systemic, structural, morphological and interdisciplinary approaches. The authors also used the the Theory of critical thinking (Ch. Temple, D. Steel, K. Meredith) and the Project method. The article describes the experience and results of the implementation of the curriculum "Fundamentals of artistic literacy using TRIZ methods" for students of graphic design. The methods of teaching the basics of artistic literacy through the prism of TRIZ methods are analyzed and systematized, stimulating the development of critical and creative thinking of future graphic designers. The application of TRIZ methods had a positive impact on the process of formation and development of students' professional artistic thinking. The scientific novelty consists in the fact that the authors used the TRIZ methods structure for the study and understanding of the modern visual language for the creation of design objects, and afterwards for the formation and development of the professional artistic thinking of the graphic design students. The practical significance of the research consists in the elaboration of the author course "The Fundamentals of the Artistic Literacy with the Use of TRIZ Methods" for the graphic design students from the “Ion Creanga” State Pedagogical University of Chisinau. | en |
dc.language | en | |
dc.subject | професійне мислення | uk |
dc.subject | графічний дизайн | uk |
dc.subject | художнє мислення | uk |
dc.subject | критичне мислення | uk |
dc.subject | розвиток творчого мислення | uk |
dc.subject | теорія вирішення винахідницьких завдань (ТРВЗ) | uk |
dc.subject | professional thinking | en |
dc.subject | graphic design | en |
dc.subject | artistic thinking | en |
dc.subject | critical thinking | en |
dc.subject | development of artistic thinking | en |
dc.subject | the theory of inventive problems solving (TRIZ/TIPS) | en |
dc.title | Formation and development of the professional thinking in future graphic designers with the use of TIPS/TRIZ methods | en |
dc.title.alternative | Формування і розвиток професійного мислення майбутніх графічних дизайнерів з застосуванням методів ТРВЗ | |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Лагаєва, Т. І. | uk |
local.contributor.altauthor | Сімак, А. І. | uk |
local.subject.section | Мистецтвознавство. Технічні науки | uk |
local.source | Art and Design | uk |
local.source.number | № 4 (20) | uk |
local.identifier.doi | 10.30857/2617-0272.2022.4.1 | |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
artdes_2022_N4_P009-018.pdf | 933,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.