Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBychkova, V.-
dc.contributor.authorPuzyrova, Polina-
dc.date.accessioned2023-03-18T19:04:52Z-
dc.date.available2023-03-18T19:04:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationBychkova V. Theoretical basics of the strategy of the entry of foreign enterprises to the markets of Ukraine / V. Bychkova, P. Puzyrova // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 10-16.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22806-
dc.description.abstractThe essence of the main strategies of entry of foreign enterprises to the markets of Ukraine is considered. It was determined that the structuring of strategy development allows to more clearly define the tasks, ways and directions of work and actions to solve the problem of choosing and entering the most promising foreign markets, to assess the opportunities and resources for successful promotion in this market, to determine the necessary conditions for the adaptation of enterprises and their product politician to the conditions of the foreign market. It has been proven that enterprises planning to enter a foreign market must first choose a market, strategy and methods of entering it, as well as adapt the product to the conditions of the new place of sale. It has been established that export, cooperation and integration can be the main strategies for enterprises to enter the foreign market, each of which has its own forms, which diversify further actions, tactics and business relations of economic entities, require different resources in terms of both composition and volume.uk
dc.description.abstractРозглянуто сутність основних стратегій виходу іноземних підприємств на ринки України. Визначено, що структурування розробки стратегії дозволяє більш чітко визначити завдання, шляхи та напрямки робіт та дій для вирішення проблеми вибору та виходу на найбільш перспективні зарубіжні ринки, оцінити можливості та ресурси задля вдалого просування на даному ринку, визначити необхідні умови для адаптації підприємств та їх товарних політик до умов зовнішнього ринку. Доведено, що підприємства, що планують вихід на зовнішній ринок, мають, перш за все, обрати ринок, стратегію та методи виходу на нього, а також адаптувати товар відповідно до умов нового місця збуту. Встановлено, що основними стратегіями виходу підприємств на зарубіжний ринок можуть стати експорт, кооперація та інтеграція, кожна з яких має свої форми, що урізноманітнює подальші дії, тактику та ділові стосунки суб’єктів господарювання, потребує різних ресурсів як за складом, так і за обсягом.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectexportuk
dc.subjectimportuk
dc.subjectforeign economic activityuk
dc.subjectmarket entry strategiesuk
dc.subjectenterprisesuk
dc.subjectUkrainian marketsuk
dc.subjectforeign marketsuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk
dc.subjectстратегії виходу на ринкиuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectринки Україниuk
dc.subjectзарубіжні ринкиuk
dc.titleTheoretical basics of the strategy of the entry of foreign enterprises to the markets of Ukraineuk
dc.title.alternativeТеоретичні основи стратегії виходу іноземних підприємств на ринки Україниuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБичкова, В. В.-
local.contributor.altauthorПузирьова, П. В.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V2_P010-016.pdf733,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.