Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDoroshenko, A.-
dc.contributor.authorZagarna, D.-
dc.contributor.authorLemishko, D.-
dc.contributor.authorIevseitseva, Olena-
dc.date.accessioned2023-03-18T19:49:51Z-
dc.date.available2023-03-18T19:49:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationDevelopment and peculiarities of branding in military time / A. Doroshenko, D. Zagarna, D. Lemishko, O. Ievseitseva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 23-27.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22808-
dc.description.abstractConsidered the essence of one of the non-price methods of ensuring the competitiveness of products – branding. The concept of creating a new brand in wartime was analyzed. Brand attributes are characterized. It has been proven that branding is one of the most important resources of an enterprise, which ensures its competitiveness through the formation of consumer commitment and loyalty.uk
dc.description.abstractРозглянуто сутність одного з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендингу. Проаналізовано концепції створення нового бренду у військовий час. Охарактеризовано атрибути бренду. Доведено, що брендинг є одним з найважливіших ресурсів підприємства, що забезпечує його конкурентоспроможність за допомогою формування споживчої прихильності та лояльності.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectnational branduk
dc.subjectnational brandinguk
dc.subjectmilitary eventsuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectнаціональний брендuk
dc.subjectнаціональний брендингuk
dc.subjectвійськові подіїuk
dc.titleDevelopment and peculiarities of branding in military timeuk
dc.title.alternativeРозвиток та особливості брендингу у військовий часuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДорошенко, А. С.-
local.contributor.altauthorЗагарна, Д. Д.-
local.contributor.altauthorЛемішко, Д. В.-
local.contributor.altauthorЄвсейцева, О. С.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V2_P023-027.pdf728,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.