Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22814
Назва: During wartime, all brands must be united
Інші назви: У воєнний час всі бренди мають бути об’єднані метою
Автори: Novakovich, M.
Polyvoda, V.
Ievseitseva, Olena
Ключові слова: brand
branding philosophy
brand attributes
communication
бренд
філософія бренденгу
атрибути бренду
комунікація
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Novakovich M. During wartime, all brands must be united / M. Novakovich, V. Polyvoda, O. Ievseitseva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 60-64.
Короткий огляд (реферат): The concepts of "brand thinking" and "approaches to communication" are considered, the main goals for brand development are summarized, the conditions for creating a brand during military operations are characterized, the methods of product branding are described, and the global experience of brand creation is analyzed.
Розглянуто поняття "мислення бренду" та "підходи до комунікації", узагальнено основні цілі для розвитку бренду, охарактеризовано умови для створення бренду під час військових дій, описано методи брендування продуктів, проаналізовано світовий досвід створення брендів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22814
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2022_V2_P060-064.pdf683,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.