Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23031
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорук, П. М.-
dc.date.accessioned2023-04-21T12:06:53Z-
dc.date.available2023-04-21T12:06:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГригорук П. М. Оцінка подібності показників маркетингових досліджень / П. М. Григорук // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 26 листопада 2010 року. – Київ : КНУТД, 2010. – С. 49-50.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23031-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОцінка подібності показників маркетингових дослідженьuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2010-11-26-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK_2010_P049-050.pdf244,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.