Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригорук, П. М.-
dc.date.accessioned2023-04-26T07:47:11Z-
dc.date.available2023-04-26T07:47:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГригорук П. М. Прийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях переваги / П. М. Григорук // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29 листопада 2012 року. – Київ : КНУТД, 2012. – С. 38-40.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23091-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleПрийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях перевагиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2012-11-29-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK_2012_P038-040.pdf134,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.