Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23119
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаламацька, О. Ю.-
dc.date.accessioned2023-04-26T08:42:54Z-
dc.date.available2023-04-26T08:42:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСаламацька О. Ю. Маркетинговий аспект будівельної сфери / О. Ю. Саламацька // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29 листопада 2012 року. – Київ : КНУТД, 2012. – С. 86-87.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23119-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетинговий аспект будівельної сфериuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2012-11-29-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK_2012_P086-087.pdf178,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.