Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолісник, О. В.-
dc.contributor.authorГапон, Анна Василівна-
dc.date.accessioned2023-04-28T10:29:37Z-
dc.date.available2023-04-28T10:29:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГапон А. В. Айдентика сучасного Інтернет-магазину: світові тенденції : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / А. В. Гапон ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2022. – 120 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23132-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надані результати дослідження особливостей проектування дизайн-проекту сучасного Інтернет-магазину. Проаналізовано вплив розробок дизайну на оточуюче середовище та сприйняття продукції покупцями. Отримані результати дозволили розробити візуальний ряд та створити мудборд для виявлення загального настрою проекту. Виявлено особливості напрямку калігрофутуризм, його застосування. Встановлено, що великий вплив на сприйняття продукції має правильний вибір каналів комунікації зі споживачем та відповідно розробка айдентики буде орієнтуватись на відповідний формат.uk
dc.description.abstractThe diploma project presents researching of design aspects modern online store. The impact of design developments on the environment and the perception of products by customers are analyzed. The results obtained allowed us to create a visual series and create a mood board to reveal the general mood of the project. Revealed, the features of the direction of calligrofuturism, its application. It has been established that the correct choice of communication channels with the consumer has a great influence on the perception of products and, accordingly, the development of the identity will be guided by the appropriate format.uk
dc.description.abstractW pracy magisterskiej podano wyniki badania cech konstrukcyjnych projektu projektowego nowoczesnego sklepu internetowego. Analizowany jest wpływ zmian projektowych na środowisko i postrzeganie produktów przez klientów. Uzyskane wyniki pozwoliły nam na stworzenie zasięgu wizualnego i stworzenie moodboardu do identyfikacji ogólnego nastroju projektu. Ujawniono cechy kierunku kaligrofuturyzmu, jego zastosowanie. Ustalono, że właściwy dobór kanałów komunikacji z konsumentem ma duży wpływ na postrzeganie produktów i w związku z tym rozwój tożsamości będzie koncentrował się na odpowiednim formacie.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectмудбордuk
dc.subjectполіграфічна продукціяuk
dc.subjectсувенірна продукціяuk
dc.subjectфірмові кольориuk
dc.subjectпакуванняuk
dc.subjectвекторна графікаuk
dc.subjectкорпоративна айдентикаuk
dc.subjectфірмовий шрифтuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectфункціїuk
dc.subjectособливостіuk
dc.subjectетапи формування фірмового стилюuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectmoodboarduk
dc.subjectprinting productsuk
dc.subjectsouvenirsuk
dc.subjectcorporate colorsuk
dc.subjectpackaginguk
dc.subjectvector graphicsuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectcorporate fontuk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectfunctionsuk
dc.subjectfeaturesuk
dc.subjectstages of corporate identity formatiouk
dc.subjectprodukty poligraficzneuk
dc.subjectpamiątkiuk
dc.subjectkolory korporacyjneuk
dc.subjectopakowaniauk
dc.subjectgrafika wektorowauk
dc.subjectidentyfikacja wizualnauk
dc.subjectfonty korporacyjneuk
dc.subjectpozycjonowanieuk
dc.subjectfunkcjeuk
dc.subjectcechyuk
dc.subjectetapy formowania tożsamości korporacyjnejuk
dc.titleАйдентика сучасного Інтернет-магазину: світові тенденціїuk
dc.title.alternativeIdentity of a modern online store: global trendsuk
dc.title.alternativeTożsamość nowoczesnego sklepu internetowego: światowe trendyuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorHapon, A. V.-
local.contributor.altauthorGapon, A. V.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМГдр1-21uk
local.diplom.targetРозробка сучасної естетично- та екологічно-свідомої айдентики для інтернет-магазину "Ossa" з використанням сучасних тенденцій розвитку каліграфії у світі.uk
local.diplom.objectІнтернет-магазин "Ossa".uk
local.diplom.predmetСучасні тенденції розвитку айдентики інтернет-магазину.uk
local.diplom.methodТеоретичною та методологічною основою дослідження є системний підхід до дизайн-проєктування айдентики. У теоретичному дослідженні використано системно-структурний, морфологічний, композиційно-конструктивний аналіз. А також теоретичні методи, що базуються на дослідженні літератури по темі проекту, аналіз аналогів. Для реалізації проекту використано такі графічні редактори: Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Lightroom, Adobe After Effects, Microsoft Office PowerPoint.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorKolisnyk, O. V.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Hapon_Kolisnyk.pdf6,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.