Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолісник, О. В.-
dc.contributor.authorБолдирева, Ольга-
dc.date.accessioned2023-04-28T10:34:39Z-
dc.date.available2023-04-28T10:34:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБолдирева О. А. Сучасні тенденції в айдентиці та рекламі компаній з розробки ігор : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / О. А. Болдирева ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2022. – 119 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23133-
dc.description.abstractУ магістерській роботі надані результати дослідження особливостей дизайн-проєктування айдентики та реклами. Досліджено сутність айдентики та реклами, їх види та особливості. Проаналізовано функціональні та візуальні особливості дизайну реклами ігор, що розміщують на просторах Інтернету, з акцентом на банерній рекламі. Виявлено головні аспекти дизайну та розміщення Інтернет-реклами. Проаналізовано роль айдентики та реклами в просуванні компанії на ринку. Виявлені актуальні і застарілі рішення в дизайні айдентики та сучасні тенденції, які набули значущості в просуванні продукції компанії. Розроблено серію веб-банерів до гри та айдентику для компанії з розробки ігор КВЕСТ.uk
dc.description.abstractThe master's thesis presents the results of research into the peculiarities of identity and advertising design. The essence of identity and advertising, their types and features have been studied. The functional and visual features of the design of advertising of games posted on the Internet are analyzed, with an emphasis on banner advertising. The main aspects of the design and placement of Internet advertising are revealed. The role of identity and advertising in promoting the company on the market is analyzed. Current and outdated solutions in identity design and modern trends that have gained significance in the promotion of the company's products have been identified. Designed a series of web banners for the game and an identity for the game development company QUEST.uk
dc.description.abstractPraca magisterska przedstawia wyniki badań nad specyfiką projektowania tożsamości i reklamy. Zbadano istotę tożsamości i reklamy, ich rodzaje i cechy. Analizie poddano cechy funkcjonalne i wizualne projektów reklam gier zamieszczanych w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy banerowej. Ujawniono główne aspekty projektowania i umieszczania reklamy internetowej. Przeanalizowano rolę tożsamości i reklamy w promowaniu firmy na rynku. Zidentyfikowano aktualne i przestarzałe rozwiązania w zakresie projektowania tożsamości oraz nowoczesne trendy, które nabrały znaczenia w promocji produktów firmy. Zaprojektował serię banerów internetowych do gry oraz identyfikację wizualną dla firmy zajmującej się tworzeniem gier QUEST.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectІнтернет-рекламаuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectвеб-банерuk
dc.subjectрекламний банерuk
dc.subjectдизайн-проєктuk
dc.subjectidentityuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectInternet advertisinguk
dc.subjectlogouk
dc.subjectweb banneruk
dc.subjectadvertising banneruk
dc.subjectdesign projectuk
dc.subjecttożsamośćuk
dc.subjectreklamauk
dc.subjectprojektuk
dc.subjectreklama internetowauk
dc.subjectbaner internetowyuk
dc.subjectbaner reklamowyuk
dc.subjectprojekt projektowyuk
dc.titleСучасні тенденції в айдентиці та рекламі компаній з розробки ігорuk
dc.title.alternativeCurrent trends in game development company identity and advertisinguk
dc.title.alternativeAktualne trendy w tożsamości i reklamie firm zajmujących się tworzeniem gieruk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBoldyreva, O. A.-
local.contributor.altauthorBoldyrewa, O. A.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгДр1-21uk
local.diplom.targetДослідження інформації щодо сутності айдентики та реклами, виявлення характерних особливостей сучасного дизайну айдентики та реклами в сфері ігор. Аналіз графічних рішень в дизайні айдентики та рекламних Інтернет-банерів на прикладі знайдених вітчизняних та іноземних аналогів. Розробка серії рекламних Інтернет-банерів до гри та актуальної айдентики для компанії з розробки ігор на основі отриманих даних.uk
local.diplom.objectАйдентика та реклама компаній з розробки ігор.uk
local.diplom.predmetВиявлення сучасних тенденцій та особливостей дизайн-проєктування айдентики та реклами для компаній з розробки ігор.uk
local.diplom.methodТеоретична та методологічна основи дослідження побудовані на системному підході до розробки дизайну айдентики та реклами. На етапах роботи використовувались теоретичні методи, що базуються на вивченні літератури по темі проекту, аналіз та систематизація існуючих аналогів, порівнянні складових елементів дизайну айдентики та реклами; та емпіричні методи, що ґрунтуються на спостереженні, порівняльному аналізі, розробці ескізів та фінального проектного рішення. Графічні матеріали виконано з використанням графічних редакторів Adobe Illustrator, Adobe Photoshop та Figma.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorKolisnyk, O. V.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Boldyreva_Kolisnyk.pdf3,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.