Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23141
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Арістова, Наталія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Махович, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T08:26:26Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T08:26:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Арістова Н. О. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей / Н. О. Арістова, І. А. Махович // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 22-23 листопада 2022 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2023. – С. 201-204. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23141 | - |
dc.description.abstract | Розглядається поняття гейміфікації в контексті освітнього процесу та його вплив на мотивацію студентів комп'ютерних спеціальностей. Українські дослідники вважають, що гейміфікація є інструментом, який сприяє формуванню активної професійної поведінки майбутніх фахівців ІТ-галузі та змінює поведінку людини відповідно до певних освітніх цілей. Застосування гейміфікації в освітньому процесі сприяє підвищенню пізнавального інтересу та позитивного ставлення до освітньої діяльності студентів. Також наводяться приклади застосування гейміфікації в підготовці майбутніх фахівців ІТ-галузі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | "Видавництво Людмила" | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | gamification | uk |
dc.subject | learning English | uk |
dc.title | Гейміфікація як засіб підвищення мотивації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Gamification as a means of increasing the motivation of students of computer specialties | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Aristova, Natalia | - |
local.contributor.altauthor | Makhovych, Inna | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2022-11-22 | - |
local.conference.name | Світ дидактики: дидактика в сучасному світі | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гейміфікація_Дидактика_2022.pdf | 972,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.