Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарачова, Ілларія Ігорівна-
dc.contributor.authorРоєнко, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-05-03T12:05:50Z-
dc.date.available2023-05-03T12:05:50Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationКарачова І. І. Marketing as an integral part of business activity / І. І. Карачова, Л. В. Роєнко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Рівне, 25-26 листопада 2021 року. – Ч. 3. – Одеса : ТОВ "Видавничий дiм "Гельветика", 2021. – C. 157-159.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23161-
dc.description.abstractThe aim of the given research is to analyze the basis of marketing and all its stages, define the goals and essence of marketing. Some use the concept of "marketing" as a fashionable analogue of the word "sales". Selling is by far part of the marketing process, but marketing is much broader concept.uk
dc.description.abstractМетою даного дослідження є аналіз основ маркетингу та всіх його етапів, визначення цілей та сутності маркетингу. Поняття "маркетинг" використовується як модний аналог слова "продажі". Продаж є частиною процесу маркетингу, але маркетинг є значно ширшим поняттям.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТОВ "Видавничий дiм "Гельветика"uk
dc.subjectstages of marketinguk
dc.subjectgoals of marketinguk
dc.subjectthe essence of marketinguk
dc.subjectthe principles of marketinguk
dc.subjectетапи маркетингуuk
dc.subjectцілі маркетингуuk
dc.subjectсутність маркетингуuk
dc.subjectпринципи маркетингуuk
dc.titleMarketing as an integral part of business activityuk
dc.title.alternativeМаркетинг як невід'ємна частина діяльності бізнесуuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKarachova, Illariia-
local.contributor.altauthorRoienko, Liudmyla-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationРівнеuk
local.conference.date2021-11-25-
local.conference.nameДослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI століттіuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karachova_Roienko_Marketing.pdf285,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.