Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВнукова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorРоманюк, І. В.-
dc.date.accessioned2023-05-09T09:04:54Z-
dc.date.available2023-05-09T09:04:54Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationВнукова О. М. Сучасна модель уроку-діалогу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти / О. М. Внукова, І. Г. Романюк // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : збірник наукових праць за матеріалами 38 Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Переяслав, 1 травня 2023 року. – Вип. 38. – Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023. – С. 77-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23269-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання моделі уроку-діалогу під час підготовки фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Здійснено порівняння традиційного уроку-діалогу та уроку-диспуту. Представлено опис методичної розробки та досвід проведення уроку-діалогу з дисципліни "Художнє проєктування виробів" на тему: "Ілюзії зорового сприйняття".uk
dc.description.abstractThe article examines the use of the lesson-dialogue model during the training of specialists in the field of professional (vocational and technical) education. A comparison of the traditional lesson-dialogue and the lesson-dispute was made. A description of methodological development and the experience of conducting a lesson-dialogue from the discipline "Artistic design of products" on the topic: "Illusions of visual perception" are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk
dc.subjectзаклад професійної (професійно-технічної) освітиuk
dc.subjectздобувач освітиuk
dc.subjectурок-діалогuk
dc.subjectурок-диспутuk
dc.subjectметодична розробкаuk
dc.subjectinstitution of professional (vocational and technical) educationuk
dc.subjectstudent of educationuk
dc.subjectlesson-dialogueuk
dc.subjectlesson-disputeuk
dc.subjectmethodical developmentuk
dc.titleСучасна модель уроку-діалогу у закладах професійної (професійно-технічної) освітиuk
dc.title.alternativeModern model of lesson-dialogue in institutions of professional (vocational and technical) educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVnukova, Olha-
local.contributor.altauthorRomaniuk, Iryna-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.conference.locationПереяславuk
local.conference.date2023-05-01-
local.conference.nameГуманітарний простір науки: досвід та перспективиuk
local.conference.nameHumanitarian space of science: experience and prospectsuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Внукова_Романюк.pdf560,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.