Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23269
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Внукова, Ольга Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Романюк, І. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T09:04:54Z | - |
dc.date.available | 2023-05-09T09:04:54Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.citation | Внукова О. М. Сучасна модель уроку-діалогу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти / О. М. Внукова, І. Г. Романюк // Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи : збірник наукових праць за матеріалами 38 Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Переяслав, 1 травня 2023 року. – Вип. 38. – Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2023. – С. 77-82. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23269 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто використання моделі уроку-діалогу під час підготовки фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Здійснено порівняння традиційного уроку-діалогу та уроку-диспуту. Представлено опис методичної розробки та досвід проведення уроку-діалогу з дисципліни "Художнє проєктування виробів" на тему: "Ілюзії зорового сприйняття". | uk |
dc.description.abstract | The article examines the use of the lesson-dialogue model during the training of specialists in the field of professional (vocational and technical) education. A comparison of the traditional lesson-dialogue and the lesson-dispute was made. A description of methodological development and the experience of conducting a lesson-dialogue from the discipline "Artistic design of products" on the topic: "Illusions of visual perception" are presented. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Університет Григорія Сковороди в Переяславі | uk |
dc.subject | заклад професійної (професійно-технічної) освіти | uk |
dc.subject | здобувач освіти | uk |
dc.subject | урок-діалог | uk |
dc.subject | урок-диспут | uk |
dc.subject | методична розробка | uk |
dc.subject | institution of professional (vocational and technical) education | uk |
dc.subject | student of education | uk |
dc.subject | lesson-dialogue | uk |
dc.subject | lesson-dispute | uk |
dc.subject | methodical development | uk |
dc.title | Сучасна модель уроку-діалогу у закладах професійної (професійно-технічної) освіти | uk |
dc.title.alternative | Modern model of lesson-dialogue in institutions of professional (vocational and technical) education | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Vnukova, Olha | - |
local.contributor.altauthor | Romaniuk, Iryna | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Факультет мистецтв і моди | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.conference.location | Переяслав | uk |
local.conference.date | 2023-05-01 | - |
local.conference.name | Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи | uk |
local.conference.name | Humanitarian space of science: experience and prospects | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внукова_Романюк.pdf | 560,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.